New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 999
  • Views Views: Views 53K
Superligaen 2026/2027
Vildt når man ser det her Horsens hold at vi virkelig er 6 point efter dem.

Skræmmende

Når man kun har 4 points efter 7 kampe er man meget naturligt 6 points efter nr. 6.

Spændende kamp, der venter om 14 dage i Horsens. Meget vigtig kamp for os.

Jeg synes i øvrigt også, at Horsens har haft enormt mange marginaler med sig hidtil i sæsonen. Både i Odense, imod Lyngby og i dag.

Er taget en tur til Haderslev i dag.
Det er virkeligt ikke to gode hold. Dem skal vi altså slå relativt let.

Sønderjyskes forsvar er endnu dårligere end vores.

Her må jeg tage Thomas K-hatten på og sige, at AGF pt. ikke vinder nogen kampe "let".

Vi bør være bedre end både Horsens og SønderjyskE, men de er vel ikke dårligere end SIF og Lyngby som vi heller ikke slog.

Ja vi bør være bedre end mange hold, men lige nu vil vi få problemer imod Horsens, og når vi skal møde Sønderjyske, så skal vi være 110% koncentrerede, ellers ender det ligesom mod OB og SIF med at de scorer ud af ingenting.

Og vildt nok med Horsens signing af Kelvin Ehibhatiomhan - Ham slikker jeg mig virkelig over munder over, og må bare sige flot hentes Horsens - Han ender om et år sikkert i en transfersage mellem os og FCM.

Ja vi bør være bedre end mange hold, men lige nu vil vi få problemer imod Horsens, og når vi skal møde Sønderjyske, så skal vi være 110% koncentrerede, ellers ender det ligesom mod OB og SIF med at de scorer ud af ingenting.

Og vildt nok med Horsens signing af Kelvin Ehibhatiomhan - Ham slikker jeg mig virkelig over munder over, og må bare sige flot hentes Horsens - Han ender om et år sikkert i en transfersage mellem os og FCM.
Jeg er egentlig mest imponeret over deres venstre back. Altså han er også god ham 9’eren, men venstre backen er vildt spændende.

Kommer vi med samme attitude som i går, så er det ligeså mange point som i går.

Ja, spiller for spiller så er de ikke skræmmende, men de har også en spillestil, som passer perfekt for et bundhold. Står find defensivt (på trods af to ikke overbevisende midtstoppere), og så laver nogle skarpe kontra, især med deres nye ni’er, som er rigtig god!
Ja, og så kan de jo godt finde angribere. Noget af et stort lokum ham der med det lange vanskelige navn 🙈.

Last edited:
Er taget en tur til Haderslev i dag.
Det er virkeligt ikke to gode hold. Dem skal vi altså slå relativt let.

Sønderjyskes forsvar er endnu dårligere end vores.
Naaarh, der er vi allerede blevet noget klogere efter Lyngby, Silkeborg, Randers, OB og Viborg. Alle hold med klart mindre budget end os.
Der er ingen hold i ligaen, vi relativt let kan slå på forhånd. Sådan burde det være, men på banen kan vi ikke.

Latest posts

D
Replies
940
Views
88K
Back