New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 65K
Superligaen 2026/2027
Nej, det gør det nok ikke, men engang imellem ændre man dem løbende.

Sidste år gik man i December efter The Double fordi man lå til det. I år, omend lidt tidligere, kan det sagtens være man lige retter på tingene. Hvis man f.eks sigtede efter medaljer før sæsonen, så tænker jeg virkelig truppen ville have godt af, at smide de tanker væk.

Mht The Double har Jakob Poulsen udtalt det flere gange.
Ja. Men man meldte det ikke ud.
Det er hele forskellen.

Man var kloge nok til ikke at råbe det fra hustagene i medgang. Og formentlig kloge nok til heller ikke at gøre det i modgang.

Lad "journalisterne" om at grave rundt i ingenting i håbet om at få en trænerfyring.

Ja. Men man meldte det ikke ud.
Det er hele forskellen.

Man var kloge nok til ikke at råbe det fra hustagene i medgang. Og formentlig kloge nok til heller ikke at gøre det i modgang.

Lad "journalisterne" om at grave rundt i ingenting i håbet om at få en trænerfyring.
Jeg tror sgu da ikke der er nogle der taler trænerfyring.

Men ja, der ville komme en officiel udmelding i starten af sæsonen, og nu er 25% af hele sæsonen, så mon ikke snart den kommer.

Jeg ved ikke om det allerede er blevet lagt op, men det er jo helt absurd at vi målt på xG burde ligge nr. 1, men i stedet roder vi rundt nede i bunden af suppen.
View attachment 8189
Jeg tror vi er overhalet FCN efter i dag.

Men vi har ligaens næstdårligste forsvar, målt på mål imod, kun overgået af Sønderjyske. De to hold ligger 11 og 12.

Jeg tror sgu da ikke der er nogle der taler trænerfyring.

Men ja, der ville komme en officiel udmelding i starten af sæsonen, og nu er 25% af hele sæsonen, så mon ikke snart den kommer.
Hvorfor er det nødvendigt for dig med et sarkastisk sidste afsnit ?

Medierne har travlt med at tale trænerfyring. De forsøgte hårdt at provokere JP efter kampen.
Og under kampen sagde kommentatoren direkte at han håbede på en vinder i kampen så der kunne komme lidt rav i den.

Hvorfor er det nødvendigt for dig med et sarkastisk sidste afsnit ?

Medierne har travlt med at tale trænerfyring. De forsøgte hårdt at provokere JP efter kampen.
Og under kampen sagde kommentatoren direkte at han håbede på en vinder i kampen så der kunne komme lidt rav i den.
Hvori består det sarkastiske? Jeg skriver blot, at eftersom Lars Fournais har udtalt den ville komme i starten af sæsonen, så må den være oppe over.

Jeg tror ikke Jakob Poulsen bliver fyret. Det ligger ikke til CV, han ville jo heller ikke af med Uwe.

Jeg glæder mig til at læse om ambitionerne.

Hvori består det sarkastiske? Jeg skriver blot, at eftersom Lars Fournais har udtalt den ville komme i starten af sæsonen, så må den være oppe over.

Men du er godt med på, at der selvfølgelig ikke kommer en udmelding om nogle ambitioner i den nuværende situation, ikke? Det ville jo være jo være absurd at begynde at italesætte ambitioner på et tidspunkt, hvor vi kæmper for ikke at rykke ned.

Men du er godt med på, at der selvfølgelig ikke kommer en udmelding om nogle ambitioner i den nuværende situation, ikke? Det ville jo være jo være absurd at begynde at italesætte ambitioner på et tidspunkt, hvor vi kæmper for ikke at rykke ned.
Jeg tænker en 5 års plan indeholder forskellige overordnede som f.eks fast bestanddel af top 6?

Ja og man er selvfølgelig nervøs fordi det er kampe man sikkert ikke vinder ti ud af ti gange selvom man er godt kørende - så lige er ligaen trods alt - men nu er der bare ikke rigtig råd til svipsere.

Opbakningen fra den hvide ende fejlede i øvrigt ikke noget, vurderet på TV, så det inspirerer dem forhåbentlig også til ikke at give op.
Jeg fortrød vores placering på neutral, det så langt federe ud på udebane. Vores neutrale gæster har haft FCN-sympatier, så jeg valgte det magelige. Det må vi være færdige med fra nu

Som vedkommende er inde på, så er vi bedre end de fleste, som plejer at starte sådan, men det er ikke en sjov statistik.

Men man glemmer at meget skyldes Tingager er ude, og så mangler der en angriber helt vildt, men ham henter CV her sidst i vinduet, han er sygt erfaren og har styr på alle de fede handler. De skal lige mørne en tre uger mere.

Last edited:
Men så OB, Randers og Silkeborg da?
Så mangler der vel stadig 2 for at nå til en håndfuld?

Lidt forsimplet, så synes jeg mellem felterne vi er et top-4 hold, på dagen. I modstandernes felt maksimalt et top 8 hold. I eget felt er vi voldsomt dårlige om måske ikke engang et top 10 hold

AGF er naturligvis i nedrykningsfare (Desværre). Bookies giver ca 22% sandsynlighed, så det skal virkelig tages seriøst. Når det så er sagt, giver de odds 3 på top 6 (ca 30%).

Dog som JP siger er det ekstremt alarmerende at vi overall kan spille gode kampe, men være så uskarpe i begge felter. Hvis dette ikke løses kan vi nemt tabe til alle hold. Nu er det Horsens på søndag, og så heldigvis en lang pause derefter.

Jeg tænker en 5 års plan indeholder forskellige overordnede som f.eks fast bestanddel af top 6?

Ja. Og du kan fint kritisere LF og JN for ikke at have meldt den ud forud for sæsonen.

Men der kommer naturligvis ikke en udmelding om nogle former for ambitioner i en situation, hvor det står lysende klart, at sæsonen først og fremmest må handle om ikke at rykke ned.

Det ville jo være absurd, hvis LF i morgen udsendte en pressemedelelse om, at vi skal i top fire hvert år eller noget i den stil.

Latest posts

Back