New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 66K
Superligaen 2026/2027
Det skal nok gå.

Jeg ser således på det: generationsskiftet skulle ske. Nu sker det bare med et mesterskab i ryggen, hvilket muligvis har øget forventningerne til et urealistisk niveau.

Jeg vil trods alt hellere stå i denne situation med et mesterskab i ryggen end uden. Uden har vi ligesom prøvet. Det er endnu værre. Nu har vi brudt forbandelsen og alt i klubben er lagt an til langsigtet succes.

Når det så er sagt, er det da ikke sjovt at stå i nu, og vi skulle meget gerne til at have nogle points.

Som vedkommende er inde på, så er vi bedre end de fleste, som plejer at starte sådan, men det er ikke en sjov statistik.

Hvis man ikke kan indse vi er i kæmpe fare for at rykke ned, så skal man pudse brillerne.

Alt snak om top 6 bør i min optik stoppe nu.

Dårligste sæsonstart i 58 år.

Der skal måske lige tages med, at vi havde spillet 120 minutter i Polen få dage før.

Men bortset fra det, så ser det ud til Lyngby gør det godt.
Det kan vi ikke blive ved med at undskylde os med. Det samme med skaderne. Bliver vi ved med at være så nemme at score mål på og skabe så lidt offensivt så er vi i nedrykningsfare.

Vi har mødt SIF, OB, RFC, LYN, VFF, BIF, FCN, FCM. Vi mangler kun ACH, FCK og SØN før vi har mødt alle.

Hos mig blinker alle lamper rødt. Især offensivt er det tandløst

Hvilke?

Jeg så f.eks Lyngby-AGF på stadion, der var et hold i den der lignede en nedrykker

Start med Sønderjylland, Silkeborg og OB, hvis du føler at Lyngby er overmagten.
Randers må du også gerne kigge på.

Det kan godt være top seks løbet er kørt, men så kigger jeg på 7. pladsen og ikke bund 2.

Jeg har bare svært ved at finde en håndfuld hold der er dårligere end os.
Ob, Silkeborg, Horsens, Sønderjyske og Randers er gode bud ;)

Det kan vi ikke blive ved med at undskylde os med. Det samme med skaderne. Bliver vi ved med at være så nemme at score mål på og skabe så lidt offensivt så er vi i nedrykningsfare.

Du bemærkede godt, at det var en bemærkning omkring styrkeforholdet i den konkrete kamp?

Vi har mødt SIF, OB, RFC, LYN, VFF, BIF, FCN, FCM. Vi mangler kun ACH, FCK og SØN før vi har mødt alle.

Hos mig blinker alle lamper rødt. Især offensivt er det tandløst
Delvist enig, men mine alarmklokker bimler primært for defensiven.
Vi har lukket lige knap to mål ind pr kamp. Det vinder vi ikke kampe på.

Start med Sønderjylland, Silkeborg og OB, hvis du føler at Lyngby er overmagten.
Randers må du også gerne kigge på.

Det kan godt være top seks løbet er kørt, men så kigger jeg på 7. pladsen og ikke bund 2.
Vi har mødt 3 af de 4 hold du nævner. To uafgjorte - den ene efter 93 minutter og så et nederlag.

Jeg ville personligt sigte efter at komme over stregen og så lave en ny målsætning derfra.

Vi har mødt 3 af de 4 hold du nævner. To uafgjorte - den ene efter 93 minutter og så et nederlag.

Jeg ville personligt sigte efter at komme over stregen og så lave en ny målsætning derfra.
Jeg tror ikke fodboldklubber laver målsætninger på månedsbasis. Det er vist mere noget vi fans gør.

Men ja - lige nu må al fokus være på at komme over stregen.

Jeg tror ikke fodboldklubber laver målsætninger på månedsbasis. Det er vist mere noget vi fans gør.

Men ja - lige nu må al fokus være på at komme over stregen.
Nej, det gør det nok ikke, men engang imellem ændre man dem løbende.

Sidste år gik man i December efter The Double fordi man lå til det. I år, omend lidt tidligere, kan det sagtens være man lige retter på tingene. Hvis man f.eks sigtede efter medaljer før sæsonen, så tænker jeg virkelig truppen ville have godt af, at smide de tanker væk.

Mht The Double har Jakob Poulsen udtalt det flere gange.

Latest posts

Back