New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 734
  • Views Views: Views 41K
Byskov solgt for 52 mil.

Det, synes jeg, er meget for en spiller, der aldrig helt er slået igennem.

Det hjælper at spille i Europa og dermed vise sig frem på en lidt større scene.

Samtidig er det en bekræftelse af et mangeårigt ønske fra nogen af os - vi er nødt til, at give plads til talenter samt vise vi kan udvikle dem til salg. Ellers når vi aldrig i nærheden af de andre.
Nu må vi se hvad CV gør men måske det automatisk bliver den vej og man (endelig) følger strategien. Efter min mening kunne der nu godt være plads til et par forstærkninger alligevel men lad os se.

Det er virkelig en ideel optakt til vores kamp mod FCM, at de holder brandudsalg for tiden. De kommer selvfølgelig til at hente erstatninger, men næppe nogen, der kommer til at få stor indflydelse på kampen på onsdag. Og selv hvis Osorio og Franculino ikke er solgt før kampen, så er transfermarkedet jo åbent den aften med, så det kan da nemt påvirke dem, eller helt holde dem ude af kampen, hvis noget er tæt på.

Samtidig er FCN i gang med at skille sig af med spillere, senest Nene, fordi de har en alt for stor trup. Der kan man da tale om en klub, der var forberedt på at spille europæisk kvalifikation og superliga samtidig.

30 millioner euro og Conference League.

Der er vel så en nul i deres regnskaber? Med de investeringer de har foretaget allerede?
Hvis de lukket vinduet nu, så hælder jeg nok mere til, at de kommer ud med et solidt plus.

Jeg læste på bold, at de også kommer ud med et overskud for seneste regnskabsår, der bliver offentliggjort engang til efteråret.

Der er selvfølgelig færre indtægter i Conference League kontra Europa League, men pt er deres transferoverskud også 12M euro højere end sidste år. Og de har også tjent en del på videresalgsklausuler

Latest posts

Back