Thomas, jeg tror, den modstand du møder, bunder i, at du repeterer en/din version af forløbet så skråsikkert, som du gør, mens ingen af os herinde reelt ved et klap om den eksakte tidslinje og den eksakte udvikling af begivenheder.
Du repeterer Uwes afsked som en
fyring - at den burde være faldet tidligere eller i direkte forlængelse af sidste kamp, hvis han alligevel ikke skulle være her fremad, og som noget, vi allerede burde have igangsat rekrutteringen i god tid inden.
Men du, jeg, vi herinde kender sgu da omstændighederne til fulde, og jeg tænker, det er rimeligt nok, at du ikke både kan gøre dig som debattør på et fanforum og samtidig fremstå at kende
det hele, som havde du det indefra, uden at blive imod sagt
Jeg tænker, i forhold til at bedømme processen, at det er fair nok at slå fast, at vi stadig ikke endegyldigt ved, om Uwe blev fyret på gråt papir efter CV har skulle slumre en lille uges tid på det, om det var besluttet allerede inden sidste slutfløjt og bare blev holdt hen for ikke at virke følelsesstyret eller vredt, eller om det var under forventningsafstemningerne til næst' år, enderne ikke kunne mødes.
Vi ved ikke, om både CV og Uwe faktisk helt reelt havde hinandens ryg på, at de begge skulle have være checket ind til første træning i går, og om Uwe måske selv blev vægelsindet omkring det hele efter at have sovet på det.
Jeg beklager, hvis jeg skyder ved siden af dine tiltænkte budskaber, men i forhold til din udlægning, så kan det måske også have været Uwe, der tog CV og AGF lidt på sengen, hvorfra det så tog klubben 3 uger at rekruttere den mest centrale nøglemedarbejder under direktionen.
Vi ved det ikke rigtigt, så måske vi også skal forsøge at beherske vores utålmodighed eller uforløste forventninger og skelne, om det er rekrutteringsprocessen eller om det er den nye medarbejder, vi eventuelt er lidt skuffede over velvidende, at vi ikke kender alle processens detaljer?