Trænertråden
valverde4ever
Experienced member
Dem der er smittet af ungdomsfili er ovenud lykkelige ved tanken om spilletid i bundter til Jensen-Abbew, Emmery, Bach, Gyamfi og måske Tschampe - alt imens AGF har valgt en relativt uprøvet træner. Selv Wahlstedt kan ikke bringe mundvigene ned, selvom de fleste dog er forbeholdne der.
Nu har jeg læst denne i 3-4-5 forskellige tråde i forskelligt format.. Så jeg vil faktisk gerne hører hvor langt ned på listen disse spillere skal være, og hvilke talenter vi skal spille med, hvis ikke de ovensåtende som minimum skal være 2.valg på deres pladser? PT af dem er det kun J-Abbew og Emmery der ligner muligt startere. Henter man to 10ere som du ønsker i en anden tråd er Emmery 4.valg, Gymafi 5.Valg?
Hvilken strategisk tanke vil der ligge bag igen at smide talenter langt væk fra spilletid, og hvor skal vores store salg komme fra?
Jeg siger ikke der ikke mangler en 10er, men squ MAKS en. Jeg siger ikke Jensen-Abbew bliver stjerne, men derimod at både Dalsgaard og Mølgaard kan spille sammeplads (Beijo reelt også), hvorfor det giver 0 mening at købe en ny.