New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 233K
Trænertråden
Langt vigtigere at finde den træner der passer bedst muligt, har kvalitet og selv har sat sig ind i klubbens ønsker end at det går stærkt. Om man så skal køre med en midlertidig træner en periode (også ind i den nye sæson) er det langt vigtigere end at ansætte en nu fordi sæsonen starter!

Så ro på, nyd vejret og håb på at klubben er grundige frem for hurtige.
Hvis 'grundig' er den rette betegnelse, så er det fint. Hvis 'jagte luftkasteller'/'vente på endelige afslag fra urealistiske kandidater' er rette betegnelse håber jeg sgu det er ventetiden værd.

Det kan også være Steffen Dam skal blødgøres.

Men jeg er enig i at hvis Friis er førstevalg burde den have været lukket for længst, med mindre han selv sidder ved telefonen og venter på drømmedaten, inden han accepterer invitationen fra personen med kropslugt og alternativ tandstilling.

Hvis det er Lars Friis der er 1. prio, havde man så ikke lukket den for lang tid siden?
Der var et tweet for nylig om, at den allerede var lukket for nogle dage siden. Og at han vil blive præsenteret i morgen. Så tiden de sidste par uger kan nemt være gået med at tale med 4-5 emner og til sidst blive enige om alting med den udvalgte.

Der var et tweet for nylig om, at den allerede var lukket for nogle dage siden. Og at han vil blive præsenteret i morgen. Så tiden de sidste par uger kan nemt være gået med at tale med 4-5 emner og til sidst blive enige om alting med den udvalgte.
Hvis det bliver Friis, så tror jeg vi er et godt stykke nede af prioriteringslisten, da man ellers vil have signet ham langt tidligere da han har været ledig længe

Hvis det bliver Friis, så tror jeg vi er et godt stykke nede af prioriteringslisten, da man ellers vil have signet ham langt tidligere da han har været ledig længe

Eller man har været uhyggelig grundig og sikret sig at den kandidat man vælger, og som vælger AGF, passer perfekt til den vej man gerne vil.

Det kan sagtens være man har haft 4-5-6-7 til samtale, som man alle kunne se passe ind i det man ville, men at man har skulle have en dialog omkring hvordan de så på mange forskellige ting i og omkring kluben.
Og så har man selv haft en Deadling omkring D.18, og så brugt tiden fornuftigt frem til denne dato, på at tjekke så meget af som muligt inden der blev skrevet under (evt. idag)

CV venter selvfølgelig ikke til sidst i vinduet med at finde en træner som han er blevet beskyldt for at gøre for ofte i Brøndby. Jeg synes dagen inden første træning var et godt tidspunkt at ansætte på, men CV har sagt de kan starte op uden og at det er vigtigere med den rigtige end at det går lidt hurtigere. Det har han selvfølgelig ret i og det går nok også hvis han fx starter mandag, men jo før jo bedre.

Det kan være førsteprioriteten skal afklare noget andet først, men så må vi sætte en deadline og gå med den næste hvis han ikke kan nå det.
Jeg siger bestemt ikke, at han venter til sidst i vinduet. Mon ikke han er lige på trapperne.
Men man planlægger ikke bare lige en træning på 1 time

Jeg siger bestemt ikke, at han venter til sidst i vinduet. Mon ikke han er lige på trapperne.
Men man planlægger ikke bare lige en træning på 1 time
Starter de ikke med en hel masse tests? Bip-test og den slags. Det er måske ikke det vigtigste for den nye chef at være med til og Backman eller hvem det nu er, må kunne arrangere noget meningsfuld træning. Det er klart man skal i gang med det der er specifikt for den nye træner så hurtigt som muligt, men han må vel også have nogle øvelser han har lavet før der nærmest kan rulles ud med det samme. Forhåbentlig kan han meget hurtigt danne sig et overblik og lære spillerne at kende så træningen kan målrettes. Jeg tænker også at han trods alt vil have set en del video inden han starter. Jeg er ikke uenig, men et par dage uden den nye træner tænker jeg som lægmand at man kan klare uden at det gør nogen reel forskel.

Enig. Det bør ikke være noget problem, der ingen træner er den første uges tid. Bliver alligevel mest brugt på tests og fysisk træning. Det er jeg også sikker på, CV har med i sin kalkule, da han nævnte, det ikke var sikkert, vi havde en træner ved sæsonstart.

Er stadig rolig men vi skal naturligvis ikke gå mange flere dage før det bliver problematisk,

Enig. Det bør ikke være noget problem, der ingen træner er den første uges tid. Bliver alligevel mest brugt på tests og fysisk træning. Det er jeg også sikker på, CV har med i sin kalkule, da han nævnte, det ikke var sikkert, vi havde en træner ved sæsonstart.

Er stadig rolig men vi skal naturligvis ikke gå mange flere dage før det bliver problematisk,
Ugen ud går nok, men så skal der godt nok også optimeres og arbejds med at planlægge træninger, lave præsentationer osv.

Latest posts

Back