New posts

Debat om VAR

• Thread starter Thread starter Ato Vari
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 135K

Skal VAR BeVARes?

• Nej, skrot det

Votes: 36 48.0%
  • Ja, bevar det som det er

Votes: 2 2.7%
  • Ja, bevar det med ændringer

Votes: 37 49.3%

• Total voters
    75
  • Poll closed .
Hold da kæft - dommeren står og siger han er blevet opmærksom på nogle faktorer som ville gøre, at han nu ville have smidt ham fra Fcn ud:eek::eek::eek:

Du står sku da og ser den på VAR og har alle muligheder for at vurdere situationen. Du siger endda, at I tager den tid som er nødvendigt for at træffe den rigtige beslutning (i den anden situation).

Det er sku da helt håbløst, at han underkender VAR på den måde - de må da for pokker kommunikere en anelse om hvad han skal se på.

Hold da kæft - dommeren står og siger han er blevet opmærksom på nogle faktorer som ville gøre, at han nu ville have smidt ham fra Fcn ud:eek::eek::eek:

Du står sku da og ser den på VAR og har alle muligheder for at vurdere situationen. Du siger endda, at I tager den tid som er nødvendigt for at træffe den rigtige beslutning (i den anden situation).

Shit, det bliver jeg sur over at læse!!!!! Fuck mand. Så havde jeg hellere set, at han havde holdt fast. Nej nej nej

Min tro på at VAR med de nuværende aktører skaber et mere retfærdigt spil er lige nu på det absolute nulpunkt.

Der bliver kaget rundt. Jeg har ikke set meget fodbold i denne runde men kan allerede finde to absurde fejl som kan ses fra månen hvor Dommerne og VAR i fælleskab fejler på en måde som ikke burde være mulig.

Underkendelsen af VFFs scoring mod SIF og ikke rødt idag mod FCN er vanvittige fejl som ikke burde kunne ske i professionel fodbold.

Få nu den dommerformand fyret.

Nu er fokus på Karlsen og det manglede røde kort til Norheim, men hvorfor kalder VAR-vognen ham ud til at kigge på Hedenstad? Der er ikke frispark, og selv hvis frisparket fastholdes, er bolden mest af alt på vej mod Callø, så det er ikke en oplagt scoringsmulighed. I hvert fald ikke så oplagt at det skulle overrule dommerens første beslutning.

Karlsen ender jo på det korrekte kald, men VAR-teamet burde jo også selv have kunnet se, at den kom fra hans ben først, så hvordan kunne de lande på at kalde ham ud? Det virker meget mærkeligt for mig. (For de må vel ikke kalde ham ud bare for at omstøde frisparket og det gule kort).

Nu er fokus på Karlsen og det manglede røde kort til Norheim, men hvorfor kalder VAR-vognen ham ud til at kigge på Hedenstad? Der er ikke frispark, og selv hvis frisparket fastholdes, er bolden mest af alt på vej mod Callø, så det er ikke en oplagt scoringsmulighed. I hvert fald ikke så oplagt at det skulle overrule dommerens første beslutning.

Karlsen ender jo på det korrekte kald, men VAR-teamet burde jo også selv have kunnet se, at den kom fra hans ben først, så hvordan kunne de lande på at kalde ham ud? Det virker meget mærkeligt for mig. (For de må vel ikke kalde ham ud bare for at omstøde frisparket og det gule kort).
Han bliver kaldt ud, iflg skærmen på stadion, for at se om der er rødt kort

Latest posts

Back