New posts

Debat om VAR

• Thread starter Thread starter Ato Vari
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 136K

Skal VAR BeVARes?

• Nej, skrot det

Votes: 36 48.0%
  • Ja, bevar det som det er

Votes: 2 2.7%
  • Ja, bevar det med ændringer

Votes: 37 49.3%

• Total voters
    75
  • Poll closed .
Jacob Karlsen synes at udvise et særdeles konsistent behov for selviscenesættelse og offentlig opmærksomhed. Hans kommunikation kan til tider fremstå som et næsten demonstrativt forsøg på at positionere sig selv som centrum for enhver given diskussion.

Man kunne med en vis akademisk forsigtighed karakterisere fænomenet som en udpræget opmærksomhedssøgende adfærd kombineret med en lettere nørdet fremtoning. Hvorvidt dette kan henføres til utilstrækkelig moderlig anerkendelse i formative år, må naturligvis forblive en hypotese – om end en hypotese, der intuitivt forklarer forbavsende meget.

Dommeren har en kattelem omkring kraft.

At vi så ikke syntes det er ubetydelig kraft er en anden sag.
Taget i betragtning at Knudsen ligger og skal sunde sig i et stykke tid efter smækker vel et par pænt solide brædder hen over den kattelem. Jeg kan slet ikke se hvordan det der ikke giver rødt. Hvis jeg ikke så den her med mine børn havde dommeren godt nok fået påklistret nogle knap så pæne gloser da det skete!

Taget i betragtning at Knudsen ligger og skal sunde sig i et stykke tid efter smækker vel et par pænt solide brædder hen over den kattelem. Jeg kan slet ikke se hvordan det der ikke giver rødt. Hvis jeg ikke så den her med mine børn havde dommeren godt nok fået påklistret nogle knap så pæne gloser da det skete!

Den irriterer mig også - som jeg lige husker den, så fører han først armen frem, for at kunne få nok kraft på.

Indtil videre tænker jeg stadig rødt og det er altså ligegyldigt om det er minut 2 eller 82.

Last edited:
100% rødt og klar dommerfejl, der gives ekstra kraft ved at trække armen frem og man kan se han smækker igennem.

Vildt at sige at VAR gør det rigtige, men dommeren så alligevel fejler.
Så fik jeg også set den. Tror det der redder ham er at de er i nærkamp, hvor der også bliver hevet og holdt fra Knudsens side. Så det KAN ses som en del af et forsøg på at komme fri.

Men var der blevet givet rødt tror jeg heller ikke nogen havde sat spørgsmålstegn ved det.

Så fik jeg også set den. Tror det der reder ham er at de er i nærkamp, hvor der også bliver hevet og holdt fra Knudsens side. Så det KAN ses som en del af et forsøg på at komme fri.

Men var der blevet givet rødt tror jeg heller ikke nogen havde sat spørgsmålstegn ved det.

Det er altså tilladt at slå selvom der er en der holder - han trækker stadig armen frem og fører den hårdt tilbage. Han kan også se målmanden gribe den samtidig med han fører slaget igennem.

Latest posts

Back