New posts

Den store økonomitråd

• Thread starter Thread starter Dichio
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 259K
Den store økonomitråd
Måske. Kender ikke lønningerne. Men samtlig profiler o top 6, det tror jeg simpelthen ikke på.
Vel også et spørgsmål om at definere profiler? Mon ikke alle "sikre" startere i de vigtigste kampe for FCK og FCM får væsentligt mere?
Men i AGF er der måske kun 3 eller 4, der ligger på det niveau ...

Vel også et spørgsmål om at definere profiler? Mon ikke alle "sikre" startere i de vigtigste kampe for FCK og FCM får væsentligt mere?
Men i AGF er der måske kun 3 eller 4, der ligger på det niveau ...
Jeg tvivler på 3 får det. Var Tingager ikke højst lån et med 3 millioner brutto?

Af de andre top 6 hold så er Viborg og Sønderjsyem sidste år, og hvem en der kommer med i denne sæson jo milevidt fra

• Like
Reactions: fsc
Måske. Kender ikke lønningerne. Men samtlig profiler o top 6, det tror jeg simpelthen ikke på.

Det tror jeg heller ikke ;)

Men vi nærmer os nok - det er Fc k/m og så tænker jeg BIF helt sikkert er der. Mon ikke Fcn også har måttet hive pungen op til nogle af deres. Vi er der måske selv med Knudsen og måske xx? Men det er stadig kun 5 klubber og kun nogle profiler.

Til gengæld går der rygter om Horsens smider kassen efter nogle af deres spillere.

Det tror jeg heller ikke ;)

Men vi nærmer os nok - det er Fc k/m og så tænker jeg BIF helt sikkert er der. Mon ikke Fcn også har måttet hive pungen op til nogle af deres. Vi er der måske selv med Knudsen og måske xx? Men det er stadig kun 5 klubber og kun nogle profiler.

Til gengæld går der rygter om Horsens smider kassen efter nogle af deres spillere.
Men selv i Horsens.

Der var i sidste regnskabsår 91 ansatte, og de samlede personaleomkostninger var 58 millioner.

Så er der ikke mange der kan ligge på 4-5 millioner brutto.

Latest posts

Back