New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 500K
Nyheder om andre klubber
Nu ved jeg godt man ikke skal kaste med sten, når man selv bord i et glashus og alt det der...

Men begynder det ikke at blive lidt presset for Fatah Abdirahman i Sønderjyske? Jeg ved godt der er gode forklaringer på det, og at Sønderjyske ikke bare lige fyrer træneren, men alligevel.
Det må det næsten gøre, selvom det ville være dybt uretfærdigt. Noget af en opgave af smide en førstegangs-cheftræner ud på, når man sælger nærmest samtlige spillere med superliganiveau. Morten Dahm Kjærgård i SIF har trods alt noget erfaring som cheftræner.

Steffen Dam er i øvrigt stoppet i Sønderjyske, så har ikke så meget insider-information fremadrettet. Hverken af den slags jeg kan dele og den slags jeg ikke kan:cool:

Steffen Dam er i øvrigt stoppet i Sønderjyske, så har ikke så meget insider-information fremadrettet. Hverken af den slags jeg kan dele og den slags jeg ikke kan:cool:
Ved du om han så er på vej tilbage til Mediano? Jeg synes han kom med nogle bidrag i deres udsendelser, som var anderledes end hvad de ellers får drøftet. Ligesom Sebastian Stanbury er et kæmpe, anderledes aktiv.

De Fck'ere som overfaldt Bif's fankoordinator foran hans barn og kone, de har fået domme.

Fire af de syv dømte bliver i den forbindelse straffet med fængselsdom i seks måneder, to af dem med fængsel i ni måneder og den sidste må en tur bag tremmer i et år og to måneder.

Fængselsstraffene er desuden ubetingede og skal derfor afsones.

• Like
Reactions: Tom
De Fck'ere som overfaldt Bif's fankoordinator foran hans barn og kone, de har fået domme.

Det er vel dansk retspraksis
Men jeg synes faktisk der er nogle ret korte domme.
Så vidt jeg forstår det er det et planlagt tæskehold med en form for våben foran mandes familie?
Jeg har også læst at den overfaldne skulle være eller have været en del “af miljøet” men alligevel……

Det er vel dansk retspraksis
Men jeg synes faktisk der er nogle ret korte domme.
Så vidt jeg forstår det er det et planlagt tæskehold med en form for våben foran mandes familie?
Jeg har også læst at den overfaldne skulle være eller have været en del “af miljøet” men alligevel……

Ja det er dansk retspraksis at denne type vold ikke straffes hårdere end det gør. Faktisk vil jeg som domsmand i lignende sager sige, at straffen her er i dne høje ende af de strafferammer man normalt opererer med i denne type sager.

Ved du om han så er på vej tilbage til Mediano? Jeg synes han kom med nogle bidrag i deres udsendelser, som var anderledes end hvad de ellers får drøftet. Ligesom Sebastian Stanbury er et kæmpe, anderledes aktiv.
Han har en rigtig god relation til Brüchman så bestemt ikke utænkeligt. Men bliver nok ikke som en fast deltager i første omgang - satser på at finde noget lignende job på samme niveau eller en sportschef-rolle på et lavere niveau, som måske kan være svær at forene med ekspert-tjansen.

Ja det er dansk retspraksis at denne type vold ikke straffes hårdere end det gør. Faktisk vil jeg som domsmand i lignende sager sige, at straffen her er i dne høje ende af de strafferammer man normalt opererer med i denne type sager.
jeg antager at både planlægningen før overfaldet samt slagvåben/peberspray er skærpede pmstøndigheder ?
At det skete foran familen måske ikke ?

Fint at processen fra overfald til dom har været relativt kort.

Latest posts

Back