New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 492K
Det kunne hjælpe os hvis GFH giver lidt op og ikke længere vil financiere et underskud, så en god sæson, uden mesterskab men med flere salgbare spillere og måske også salg der lukker hullet, gør det mere interessant for dem at fortsætte.

Jeg tror næsten den største forbedring de har lavet er på trænersiden, men det kan da blive interessant hvad der sker hvis resultaterne begynder at halte. Så har Nørgaard heller ikke så mange tidligere meritter der kan konfirmere at han kan træne et tophold.

Brøndbys store udfordring er, at de sagtens kan have en spillemæssigt og sportsligt godkendt sæson i år og alligevel blive nummer fire efter FC K/M/N.

Hvis de samtidigt taber 100 millioner kroner, har de så tålmodigheden til at kalde det starten på et bæredygtigt projekt?
Vi kan ikke gøre så meget ved et pt., men de to ovenstående indlæg har også være et af mine hjørnesten de seneste par år. GFH skal ikke have succes med deres investering, og AGF kan hjælpe med at forhindre det.

Det bliver nok ikke tilfældet i år.

Jeg ved godt det ikke er noget man som AGF kan investere i som stand alene case, men det er en væsentlig potentiel synergi ved at klare sig godt.

Latest posts

Back