New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 143K
Last edited:
Er som sædvanlig træt af manglende udmeldinger om spilleres fravær hos os.

Neestrup udtalte i sidste uge, at han i 99 pct. af tilfældene giver et estimat på skadernes omfang og varighed, men at han ikke kunne gøre det i dette tilfælde med Cornelius, da han ikke kan finde hoved og hale i hans nye og tidligere skader.

I går fik vi en melding om MEM om, at han havde nogle problemer eller noget i den stil. Og så begynder gætterierne ellers ude i folkehavet. En mere præcis udmelding kunne let have ændret på det: MEM trænger til at blive skånet lidt p.g.a. ……….
Links døjer vist med en lyskenskade, men den slags skal man høre fra journalister, der selv jagter andre kilder.

Igen, igen. Hvorfor skal det være så mystisk og bøvlet?

Er som sædvanlig træt af manglende udmeldinger om spilleres fravær hos os.

Neestrup udtalte i sidste uge, at han i 99 pct. af tilfældene giver et estimat på skadernes omfang og varighed, men at han ikke kunne gøre det i dette tilfælde med Cornelius, da han ikke kan finde hoved og hale i hans nye og tidligere skader.

I går fik vi en melding om MEM om, at han havde nogle problemer eller noget i den stil. Og så begynder gætterierne ellers ude i folkehavet. En mere præcis udmelding kunne let have ændret på det: MEM trænger til at blive skånet lidt p.g.a. ……….
Links døjer vist med en lyskenskade, men den slags skal man høre fra journalister, der selv jagter andre kilder.

Igen, ingen. Hvorfor skal det være så mystisk og bøvlet?
De dækker sig ind bag GDPR-reglerne :rolleyes:

Som nemt kan løses af et simpelt samtykke fra spillerne... Så det er, som den absurd sene udsendelse af kamptruppen (der oven i købet ofte indeholder skadede spillere) et forsøg på at lægge et røgslør omkring status på spillerne. Hvorfor er der tilsyneladende ingen der ved, men sikkert er det, at det er provinsielt og latterligt, hvilket ikke klæder klubben.

Lige ift. MEM kan det jo være komplikationer ifb. med fødslen (mener han kone/kæreste lige har født), hvilket jeg som sådan godt kan forstå, hvis man holder privat.

Som nemt kan løses af et simpelt samtykke fra spillerne... Så det er, som den absurd sene udsendelse af kamptruppen (der oven i købet ofte indeholder skadede spillere) et forsøg på at lægge et røgslør omkring status på spillerne. Hvorfor er der tilsyneladende ingen der ved, men sikkert er det, at det er provinsielt og latterligt, hvilket ikke klæder klubben.

Lige ift. MEM kan det jo være komplikationer ifb. med fødslen (mener han kone/kæreste lige har født), hvilket jeg som sådan godt kan forstå, hvis man holder privat.
Helt enig, der vil altid være tilfælde hvor man kan bruge det. Men at bruge det hvis en spiller f.eks. har en forstrækning eller lignende, det er jo decideret latterligt.

Helt enig, der vil altid være tilfælde hvor man kan bruge det. Men at bruge det hvis en spiller f.eks. har en forstrækning eller lignende, det er jo decideret latterligt.
Ja, det virker ekstremt latterligt, at vi f.eks. ikke får en status på Links. Er han kamp til kamp tvivlsom eller er han ude hele efteråret. Ingen ved det selvom det absolut ingen forskel gør for vores muligheder i kommende kampe. Det er så småligt at mine tæer krummer sig helt sammen.

Det er som flere skriver et valg. Neestrup har ingen problemer med det.

Småklubsmentalitet klæder generelt ikke en klub som AGF. For første gang skuffede Uwe mig faktisk, da han gik til modangreb på pressen med forklaringer om, at de ikke havde prøvet at spille tre kampe på fem dage. Der synes jeg Tøffe ramte Bulls Eye. SIF spillerne eller Nielsen peb ikke, da de skulle spille Europa. Tværtimod kunne spillerne blot række hånden op, hvis de var for trætte. Så skulle han nok finde nogle andre, der var klar.

Uwe følte sig åbenbart presset, for hvorfor kan han ikke blot sige det, som det er: Vi har flere nøglespillere der døjer med skader, og vores trup er ikke så bred, at vi uden dem kan præstere på samme niveau. Der har vi et problem. Og som Tøffe påpegede: Det var da godt, at man så ikke kom længere i Europa, for hvordan skulle det så gå. Al den slags jammer er uværdigt, ligesom den gang det florerede, at det var hårdere at spille i GF end alle andre steder. Sludder og vrøvl. Hvis man blot præsterer i samme størrelsesorden, som der står på ens løncheck, er det lige som i alle andre klubber i DK. Og hvis det går bedre end det, er der nok ikke mange andre steder, hvor man får sådan en opbakning, som man får fra fansene i GF :love:.

Småklubsmentalitet klæder generelt ikke en klub som AGF. For første gang skuffede Uwe mig faktisk,
Jeg synes det var et rigtig fint svar, man spiller Mandag, Torsdag og Søndag. Det vel at mærke efter en kamp den foregående Torsdag, det er back-to-back hver 3 dag, og 3 gange inden for 7 dage. Det er mangel på respekt for modstanderen ikke at anerkende et manglende udtryk. Og derefter drage en konklusion omkring at man som spiller og hold mangler mod. Det var Uwe´s svar på Ken Ilsø´es provokerende udsagn, såmænd ikke så meget andet.

At der kan koges så meget supper udover det forstår jeg ikke. Man kan da ikke lade stå imodsagt at Ken Ilsø bare plaprer op om manglende mod osv,
når det nu var tydeligt at vi var mærkede af programmet og iøvrigt udførte et yderst proffesionelt stykke arbejde og vandt kampen.

/Aske

Hemmelighedskræmmeriet irriterer også mig, men lige i MEMs tilfælde synes jeg det, mellem linjerne, lød som noget af mere privat karakter, som vi ikke nødvendigvis behøver at have indsigt i.
Og lige dér, giver det lidt mening, at AGF konsekvent melder intet ud. På den måde ved vi aldrig, om det er en skade eller et privat problem. Det er egentlig fint nok.
Det er stadig frustrerende, men hvis et røgslør skal virke, skal man lægge det konsekvent og ensartet

Og lige dér, giver det lidt mening, at AGF konsekvent melder intet ud. På den måde ved vi aldrig, om det er en skade eller et privat problem. Det er egentlig fint nok.
Det er stadig frustrerende, men hvis et røgslør skal virke, skal man lægge det konsekvent og ensartet
Til gengæld er der ingen retvisende oversigt over skadede AGF spillere som kan påvirke prissætningen af spillerne i forb. med et salg. Spillere der ofte er skadede er mindre værd, så hvis man kan undgå alt for mange registrerede skadesperioder, så bliver spillerne mere værd.

Hemmelighedskræmmeriet irriterer også mig, men lige i MEMs tilfælde synes jeg det, mellem linjerne, lød som noget af mere privat karakter, som vi ikke nødvendigvis behøver at have indsigt i.
Jeg var på stadion søndag, så jeg så først dele af kampen i dag. Her siger kommentatoreren, at MEM skånes p.g.a. af en fodskade, som han har slæbt med over fra sidste sæson. Så blev vi så kloge ;).

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back