New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 205K
Superligaen 2024/2025
Tobias Bech er kun 23, men ham vil du have på bænken? Mon ikke du ville det samme med AJ, hvis han rent faktisk spillede.
Ja, jeg synes ikke AGF skal satse på Tobias BEch som stamspiller fremadrettet.

Om jeg ville have det på samme måde med AJ ved jeg ikke - af den simple grund at vi ikke har et godt nok grundlag til at kunne vurdere AJs kvaliteter. Det synes jeg er et selvstændigt problem, at man betaler for ham i FCN og så reelt ikke giver ham chancen.

Tobias Bech har spillet stort set fast i to sæsoner, så der har vi et godt billede af hvordan han er som spiller, og derfor kan man med rimelighed konkludere på hans niveau.

Tobias Bech er kun 23, men ham vil du have på bænken? Mon ikke du ville det samme med AJ, hvis han rent faktisk spillede.
Jeg synes Bech er sådan noget CV meget gerne må kigge efter ift alder. Man kan have en separation diskussion om niveauet et højt nok på nuværende tidspunkt, men det minder også lidt om fx Arnstad, dvs spillere der kan være omkring et U21-landshold og som kan spille med det samme eller ret hurtigt. Fx nogle der allerede har været ude og kan komme til AGF for lige at tage næste skridt. Der kan sagtens stadig være gode salg i dem. De må selvsagt også gerne være yngre, men det er nok spillere vi primært skal udvikle nedefra.

Det her er mit ønske scenarie for hvordan det ender i Superligaen.

1-2. For mig spiller det ikke nogen rolle hvem af de to store der vinder.
3. Randers
4 BIF

Silkeborg vinder Pokalen så FCK ikke får deres nr 10 og samtidigt bliver BIF sorteper og kommer ikke i Europa.
Silkeborg eller Viborg bliver nr 7, så skal Randers spille playoff kamp mod Viborg som jeg så håber Viborg vinder.

På denne måde er det kun FCK og FCM som trækker fra os mens alle dem omkring os ca bliver på samme niveau med en mulighed for total sammensmeltning i Brøndby ;-)

Nå nu er sæsonen slut - hvad kan så motivere i de sidste to kampe?

I Mediano tror de at selvom Randers ligger marginalt foran Brøndby, ikke på point eller målforskel, men fordi de har scoret et mål mere end dem?! - selvom Randers ligger nr. 3, så tror de at Brøndby tilbageerobrer tredjepladsen, fordi Randers skal møde FCK og FCM, imens Brøndby kun skal møde FCM…..og så AGF.

Det er sandsynligt at hverken Brøndby eller Randers får point i næste runde, mod hhv. FCM og FCK, og så er Randers fortsat nr. 3 inden sidste spillerunde. Der kan Brøndby tage tredjepladsen fra Randers, ved at slå AGF i Aarhus, imens Randers taber til FCM.

Hvis der er noget der skal kunne motivere inden den sidste spillerunde, så må det være at slå Brøndby, og se dem miste tredjepladsen.

Nå nu er sæsonen slut - hvad kan så motivere i de sidste to kampe?

I Mediano tror de at selvom Randers ligger marginalt foran Brøndby, ikke på point eller målforskel, men fordi de har scoret et mål mere end dem?! - selvom Randers ligger nr. 3, så tror de at Brøndby tilbageerobrer tredjepladsen, fordi Randers skal møde FCK og FCM, imens Brøndby kun skal møde FCM…..og så AGF.

Det er sandsynligt at hverken Brøndby eller Randers får point i næste runde, mod hhv. FCM og FCK, og så er Randers fortsat nr. 3 inden sidste spillerunde. Der kan Brøndby tage tredjepladsen fra Randers, ved at slå AGF i Aarhus, imens Randers taber til FCM.

Hvis der er noget der skal kunne motivere inden den sidste spillerunde, så må det være at slå Brøndby, og se dem miste tredjepladsen.
I sidste sæson kunne de godt motivere sig til de sidste par kampe, så forhåbentlig er det også tilfældet i år. Hvis Randers har det maksimalt sværeste program ligger det selvfølgelig til at de sætter lidt mere til end andre, men jeg kan godt se dem hente nogle point i de to kampe og så kunne det være fint hvis vi lige kunne genere Brøndby for andet år i træk.

En lille ting kunne også være at Paddy skal være topscorer, men selvom det nok er noget truppen også vil værdsætte ved jeg ikke om det er gør at de lige skræller lidt ekstra igennem i en tackling osv. Det der kan bruges, udover at de skal være professionelle, er nok mere noget med at ville revanchere en række dårlige resultater og den indstilling at næste sæson er gået i gang nu.

Jeg under virkelig VB at få lov at fejre 10. Pladsen som var man AGF i gamle dage

Latest posts

Back