Trænertråden
Det vil da være noget af en tillidserklæring fra Hoff-Thorup at sige nej til QPR men ja til os men nu må vi se. Mange rygter omkring forskellige trænere, det er forventelig, når processen kører. Til gengæld bekymrer det mig stadig, at ledelsen tilsyneladende kigger på forskellige trænere med hver sin spillestil.
Der er squ noget forskel på Redbull skolen personificeret ved Svensson og FCN skolen personificeret ved Hoff-Thorup.
Siger det igen. Bestem jeg nu for pokker for en spillestil som skal praktiseres de næste mange år. Ellers vender vi tilbage til zig-zag kursen under BSN.
Men det er vel også lidt hidsigt at antage, at ledelsen gør det?
Fanrygter er ikke evidens for det.
Derudover vil Hoff-Thorup være nødt til at tilpasse sig. Jeg kan ikke forestille mig, at vi vil gå helt væk fra den nuværende spillestil. FCN levede i øvrigt også højt på en masse bolde i dybden fremfor klassisk boldmassage under Hoff-Thorup. Måske det kan lade sig gøre, selvom jeg også ville være skeptisk.
Generelt forstår jeg ikke helt hypen om Hoff-Thorup. En skuffelse i Norwich, én god men også uforløst sæson i Farum (med fremragende materiale) og ellers ungdomstræner.
Spændende, men risikabelt valg i min bog.