Trænertråden
Det kan jo være, at Viborg trods alt hellere vil have Jakob Poulsen til at træne Viborg indtil der er en afløser klar. Ikke ligesom AGF der ønsker at have en tidligere assistent til, at stå for træningen.Det føles som et spørgsmål om tid, før han er på plads. Håber bare ikke, at vi kommer for tæt på sæsonstart, så han ikke har tid til at få indarbejdet sine idéer. Det gode er, at Viborg heller ikke er interesseret i at trække det i langdrag og så skifte tæt på sæsonstart, så mon ikke, at det er spørgsmål om dage, før klubberne er enige.
Uanset hvem der end bliver træner i AGF, så håber jeg virkelig, at der bliver evalueret på dette forløb. Hold da op jeg synes det er rodet.
Uwe bliver fyret, ikke umiddelbart efter sidste kamp, men cirka en uge efter. Hvorfor?
CV siger så, at efter fyringen går en ny proces i gang. Jamen så få ham da ud af døren hurtigst muligt, ikke en uge senere. Dem uge kan risikere at koste når den nye sæson går i gang.
AGF starter op uden en cheftræner. Sikkert pga de to ovenstående punkter.
Jeg tænker et læringspunkt kunne være, at evalueringsmødet var umiddelbart efter den sidste kamp. At Bestyrelsen og Direktion får det evalueringsmøde havde starte en proces, såfremt det var den vej man valgte.