New posts

Debat om VAR

• Thread starter Thread starter Ato Vari
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 142K

Skal VAR BeVARes?

• Nej, skrot det

Votes: 36 48.0%
  • Ja, bevar det som det er

Votes: 2 2.7%
  • Ja, bevar det med ændringer

Votes: 37 49.3%

• Total voters
    75
  • Poll closed .
Debat om VAR
I forhold til det konkrete eksempel? eller mener du ikke spilafstand har en betydning generelt?
I forhold til det konkrete eksempel. Men jeg kan ikke komme i tanke om en forseelse, man godt må lave med bolden langt væk, som vil være ok med bolden tæt på (fx kræver skulderskub, at man har bolden inden for spilleafstand og ikke omvendt)

Last edited:
Åhhh Leon... Den skønne dreng. Og så var det ikke engang VAR der ødelagde det for os, men en Lamalokkende, læs Totti, københavner der troede at han lige kunne klare en "fuld svensker" med et nyrerhug...
Hmm er det mon derfor jeg afskyr FCK mere end andre klubber... 🤔

Ej spøg til side Christian Poulsen var en god spiller der desværre bare fik en kæmpe hjerneblødning i den kamp.

Åhhh Leon... Den skønne dreng. Og så var det ikke engang VAR der ødelagde det for os, men en Lamalokkende, læs Totti, københavner der troede at han lige kunne klare en "fuld svensker" med et nyrerhug...
Hmm er det mon derfor jeg afskyr FCK mere end andre klubber... 🤔

Ej spøg til side Christian Poulsen var en god spiller der desværre bare fik en kæmpe hjerneblødning i den kamp.

Det var nu mere en overrislet tilskuer der for alvor gjorde den kamp 'legendarisk'

Undskyld mit franske...
Men jeg vil altså skide på AI, VAR og kamera vinkler
Det er forkert at digitalisere fodbolden...
Det tager sjælen og spontaniteten ud af spillet
Dommerne dømmer forkert ind i mellem.
Og sådan er det...
8 dommere og mange kameraer har jo overhovedet ikke formisket diskussionerne efter kampene...
Set fra månen
Come on...

Drop VAR og brug pengene på uddannelse af dommerne og målteknologi

Tacklingen fra Kasper Davidsen på Gift Links i slutningen af 1. halvleg i gårsdagens kamp mod AaB, udstiller et uudnyttet potentiale med VAR. Det burde være sådan at potentielt invaliderende tacklinger altid skal ses igennem på skærmen af kampdommeren, uanset om man kan argumentere for at han måske rammer bolden først og at den ikke kan ses fra månen. Når man har muligheden for at komme de her ting til livs, så skal den udnyttes, så kan det godt være at den kun ville ende i et gult kort, men det vil være tydeligt at den slags altid bliver opdaget.

Det er en skam at Links nu ser ud til at være ude med en forstuvet ankel, og hvem ved hvornår han bliver klar igen, imens Kasper Davidsen er af den opfattelse at alt er i den skønneste orden og at han ikke gjorde noget forkert:

Latest posts

Back