New posts

Forslag Ignorere citater fra ignoreret bruger

Forslag Ignorere citater fra ignoreret bruger

meatypug

Well-known member
Lidt kringlet overskrift, det beklager jeg.

Jeg har sat en bruger på ignore. Vedkommende er meget aktivt og trækker ofte reaktioner ud af andre brugere. Det betyder at jeg ofte skal scrolle ned over det ene indlæg efter det andet, hvor der står "show ignored content", og nej jeg er jo ikke interesseret i at show ignored content. Jeg har forsøgt at udøve en form for omvendt selvcensur med ignore knappen, så jeg er faktisk heller ikke interesseret i at læse andres svar på de ting, jeg helt bevidst ikke læser. Jeg er først intereeset, når der ikke længere citeres noget fra en ignoreret bruger.

Altså: hvis jeg sætter A på ignore, og B citerer A, så vil jeg gerne at det pågældende indlæg også bliver ignoreret, så det ikke fylder i mit feed. Men hvis C citerer B uden at tage A's citat med, så vil jeg gerne se det.

Giver det mening?

I don’t get it. Hvorfor blokere nogen på et fansite? Man kan bare scrolle videre.

Vi har helt klart mange forskellige meninger om alt mellem himmel og jord, og især politik, men jeg synes ikke jeg har bemærket nogen der er decideret ubehagelige, racistiske, misogyne (hedder det det?) eller lign.

Helt klart et frelst indlæg, men jeg står på mål for det.

I don’t get it. Hvorfor blokere nogen på et fansite? Man kan bare scrolle videre.

Vi har helt klart mange forskellige meninger om alt mellem himmel og jord, og især politik, men jeg synes ikke jeg har bemærket nogen der er decideret ubehagelige, racistiske, misogyne (hedder det det?) eller lign.

Vel fair at gøre forum-oplevelsen så god som muligt for en selv.

Personligt har jeg to på ignore.
Den ene fordi han ødelægger samtlige kamptråde med sine vanvittige udbrød, og den anden fordi hans indlæg er uendeligt lange og gentagende, hvormed jeg sparer mig selv fra at scrolle igennem en masse, jeg alligevel ikke ville have læst.

Altså: hvis jeg sætter A på ignore, og B citerer A, så vil jeg gerne at det pågældende indlæg også bliver ignoreret, så det ikke fylder i mit feed. Men hvis C citerer B uden at tage A's citat med, så vil jeg gerne se det.
Så du vil ikke se B’s indlæg? Der kunne jo potentielt være noget guld i, som du gerne ville svare på.

Det citerede fra en ignoreret bruger kunne jo bare vises som “Ignored content” eller sådan noget.

Så du vil ikke se B’s indlæg? Der kunne jo potentielt være noget guld i, som du gerne ville svare på.

Det citerede fra en ignoreret bruger kunne jo bare vises som “Ignored content” eller sådan noget.
Det er rigtigt, men der er ikke noget guld i det - den pågældende bruger bidrager kun med noget, jeg ser som rage bait grænsende til spam, så jeg er ikke interesseret i at vide hvornår det lykkedes vedkommende at rage baite andre. Det ødelægger bare trådene for mig, at vide at vedkommende er til stede. Jeg gider ikke se på det, jeg vil gerne bare videre til noget af det med substans, som er grunden til at jeg læser med herinde. Så ignore funktionen er rigtig god, men jeg kunne godt bruge den ekstra mulighed for at ignorere citater 😊

Jeg synes ikke det er frelst. Til gengæld synes jeg det er lidt ironisk at du tager dig tid til at svare sådan på noget, som du bare kunne have scrollet hen over 😉

Jeg oplever ikke noget ubehagelige kommentarer, det er slet ikke der vi er henne. Det er ikke fordi jeg føler mig krænket eller triggered eller noget i den stil, jeg vil bare gerne kunne tilpasse det så jeg ser de ting på forum, som for mig bidrager til debatten. Gerne ting som jeg er lodret uenig i - men jeg gider ikke se på noget der for mig ligner ligegyldig spam skrevet i arrigskab. Jeg gør det samme på sociale medier, hvor jeg muter for at undgå de emner eller brugere, der kun bidrager med brain rot eller ting der giver mig lyst til at lukke min konto på det pågældende sociale medie. Som skrevet ovenover, er jeg glad for ignore funktionen fordi den gør det nemmere at filtrere indholdet til det jeg rent faktisk gider læse, men jeg kunne bare godt tænke mig at der var den ekstra funktion.

Latest posts

Back