Det er immervæk vildt af FCN - et par niveauer over Tobias Salquist, Kian Hansen og hvad de ellers har hentet af solide danske forsvarsspillere tidligere..
Det bringer dem imo helt op som den største bejler til guldet i denne sæson, når man ser på deres præstationer indtil nu..
Det kunne hjælpe os hvis GFH giver lidt op og ikke længere vil financiere et underskud, så en god sæson, uden mesterskab men med flere salgbare spillere og måske også salg der lukker hullet, gør det mere interessant for dem at fortsætte.
Jeg tror næsten den største forbedring de har lavet er på trænersiden, men det kan da blive interessant hvad der sker hvis resultaterne begynder at halte. Så har Nørgaard heller ikke så mange tidligere meritter der kan konfirmere at han kan træne et tophold.
Vi kan ikke gøre så meget ved et pt., men de to ovenstående indlæg har også være et af mine hjørnesten de seneste par år. GFH skal ikke have succes med deres investering, og AGF kan hjælpe med at forhindre det.
Det bliver nok ikke tilfældet i år.
Jeg ved godt det ikke er noget man som AGF kan investere i som stand alene case, men det er en væsentlig potentiel synergi ved at klare sig godt.
Vi kan ikke gøre så meget ved et pt., men de to ovenstående indlæg har også være et af mine hjørnesten de seneste par år. GFH skal ikke have succes med deres investering, og AGF kan hjælpe med at forhindre det.
Det bliver nok ikke tilfældet i år.
Jeg ved godt det ikke er noget man som AGF kan investere i som stand alene case, men det er en væsentlig potentiel synergi ved at klare sig godt.
Hvis man justerer de to klubbers sportslige budgetter med Brøndbys underskud og lægger noget til vores med en antagelse om at det nye stadion mere end dækker det nuværende underskud, ville de to klubber vel også begynde at nærme sig hinanden. Hvis AGF ultimativt med stadion, spillersalg og europæiske kampe kan lykkes med at indhente og overhale dem fordi de kikser et par sæsoner mere og hvis FCN samtidig skruer op, så Brøndby ryger ned omkring fjerde- eller måske endda femtestørste spillerbudget trods de store underskud, ser forretningsmodellen nok lidt tvivlsom ud. Der skal dog også en del til, de skal for så vidt bare øge spillersalgene nok til at det løber lidt mere rundt, men hidtil under GFH er det ikke lykkedes. Vi må bare gøre vores del i mellemtiden.
Franculino rygtes til Trapzanspor, ret kraftigt.. deres vindue lukker først fredag, så den skal ikke tvinges igennem idag - men kan det have indvirkning på hans præstation evt. Tænker jeg godt det kan.
Franculino rygtes til Trapzanspor, ret kraftigt.. deres vindue lukker først fredag, så den skal ikke tvinges igennem idag - men kan det have indvirkning på hans præstation evt. Tænker jeg godt det kan.
Freudian slip fra Steinlein, der kom til at sige "Vi har købt Etim fra, øhhh ... hvor var det nu han var lejet ud?". Det er sikkert lovligt, men det er ikke i lovens ånd.
Freudian slip fra Steinlein, der kom til at sige "Vi har købt Etim fra, øhhh ... hvor var det nu han var lejet ud?". Det er sikkert lovligt, men det er ikke i lovens ånd.
Jeg nævnte Etim, tidligere på sommeren, inden Midtjylland lavede det stunt med at hive ham retur. Han var åbenlyst aldrig en mulighed, men en angriber vi kigger på med misundelse nu.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.