New posts

Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 569
  • Views Views: Views 14K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    47
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00
Jeg mener heller ikke at jeg ensidigt giver Camara skyld for noget, jeg mener faktisk at jeg forsøger at holde det sobert og neutralt, for jeg ser et stort potentiale i ham. Der vil bare være lagt bedre relationer og løbemønstre med en styrmand, som hele holdet kender indgående, og det er der behov for hurtigst muligt, når man ligger så langt nede i tabellen, og med så mange hold der bare bliver ved med at vinde runde efter runde.

Det er jeg enig i men når Tingager ikke er klar, er der vel begrænset med relationer fra tidligere. Der er Callø men jeg tvivler på han er den rette lige pt og han har været lejet ud i et stykke tid. Dernæst er der Røsler men han er ny og må have stor mangel på relationer - der gik rygter om han ikke kunne dirigere men det er jeg lidt i tvivl om er korrekt - han må til gengæld have langt mere erfaring.

Det bliver spændende med opstillingen.

Og at vi for en gangs skyld spiller der på et tidspunkt, hvor banen ikke ligner en hestestald.
AGF har i denne sæson spillet flere kampe i Randers end Randers har, og AGF har flere højlydte fans til kampen end Randers har.. Og også flere kampe i Randers i denne sæson end kampe i Vejlby..

Det kommer til at føles som en hjemmebane!

KOM SÅ DRENGE!!

Tror det kunne godt at prøve Callø på centerback, som han spillede i Aarhus Fremad. Camara har gjort det fint - men har også lavet nogle store placeringfejl. Jørgensen er nok mere frisk end Bech, så ville nok starte med ham. Er i tvivl om Hansen eller Hedenstad. Hvis jeg kunne få Hansen i den form fra sidste sæson ville jeg helt sikkert gå med ham... Hedenstad ramte ikke topniveau mod OB, men måske fortjener han chancen - AGF mangler lidt nogle rigtig gode keeperpræstationer i ligaen.

Tror på:

Hedenstad
Rössler/JA - Callø - Kahl
Carstensen - Knudsen - Solbakken - Emmery
Jørgensen - Bogere - Arnstad.
Godt ramt! :-)

Latest posts

Back