Jeg vil for en gangs skyld inkludere os i det regnestykke. Hvis ikke vi, med de opgraderinger af truppen som er kommet i sommer og den start vi har fået, sikrer os en plads i top seks, så er det en regulær skandale.
FCK, BIF, FCM, AGF er jeg sikre på kommer i top seks. Jeg håber lidt på at FCM snubler, selvom jeg ikke tror på det, for jeg kan ikke li dem.
Football Club mand, kvinde og nonbinær bør lave en Atlantis og forsvinde fra jordens overflade.
Hestene må gerne ryge til limfabrikken.
Vi sender Brøndbys tåbefans til USA et par måneder. Three strikes, and you are out. Så kan de sidde der og kukkelure.
Derefter må klubben gerne have lov til at overleve for min skyld. Bare så der er nogen at slå, hvor sejren betyder lidt.
Silkeborg kan få lov til at blive, hvis de anlægger en græsplæne.
Viborg er accepteret. Deres herninghad gør dem ære.
AaB må gerne blive. Stemning, historie og overkommelig udebanerejsetid.
Der samme gælder Vejle. Det er også altid rart at have en kronisk prygelknabe at gøre godt med, når der skal tænkes selvtillid.
Lyngby er tolereret. Kender så mange derovre, og deres fans er faktisk temmelig aktive med tanke på, hvor klubben ligger midt i en gaaalf- og tennisghetto.
Haderslev overlever.
Så vil jeg gerne have OB og Esbjerg retur. traditionsklubber med fint fanmiljø.
Derudover får Århus Fremad lov til at komme op, så vi får nogle lokalopgør.
Sidst, men ikke mindst, kommer Hvidovre med i det fine selskab. Min tidligere hjemby - fantastisk sted og Superligaens nok grimmeste stadion.
Frem og Brønshøj er boblere. De kan eventuelt udgøre elevatorhold sammen med Lyngby og Vejle.
B93 og Køge kan komme på sjældne visitter.
Tada - fremtidens topfodbolddanmark er hermed på plads.