Trænertråden
Derudover indrømmer CV jo, at begge trænere er nogle de har kig på. Hvis det står til troende, er min bekymring velbegrundet, for en af de 2 trænere burde slet ikke være til overvejelse, hvis der var nedfældet en spillestil.
Men de kan vel være i gang med at afklare, hvordan de egentlig tænker og om det passer ind. Jeg tror nu ikke begge er i spil.
Edit: https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-05-13-ekspert-udpeger-atypisk-agf-statistik-dnaet-er-forsvundet
Werge spekulerer ikke, men ved det åbenbart.![]()
Hvis han havde ret allerede for 3 uger siden, så tænker jeg vi havde været på plads. Måske klubben leger kispus med pressen og bare lader alle parter holde lidt ferie eller starte i det skjulte - jeg tvivler nu
Ja det synes jeg. Det er da klart, at selvfølgelig kan en FCN træner også blive fyringstruet men jeg vil fastholde, at snoren er markant længere hos dem end i nogen anden Superligaklub og at en FCN træner primært bliver målt på udvikling fremfor resultater.
Jeg vil vove den påstand, 9 ud af 10 trænere vil elske at arbejde under de forhold.
Det er der noget beskyttet værksted over.
Jeg ser en tydelig ledelse som ved hvad de vil og ikke ryster på hånden. Det er sku en befrielse fremfor det der svingen frem og tilbage, bare fordi medierne kører noget op eller ned. Bare se os i starten af sæsonen, hvor eksperter og journalister kørte os op til mesterskabskandidater - nogen af os sagde vi håbede men også vidste hvor smal truppen var men den slags detaljer gider de ikke tage med.
I sidste ende virker det til Fcn kigger på de underliggende data og om det går i den rigtige retning - sådan burde det vel være. Jeg er sikker på en træner ikke ville være "beskyttet", hvis de syntes det gik den forkerte vej. Mon ikke det interne pres er stort nok, selvom de ikke har en halv avis's journalister som skriver om dem.
Btw. i vores nuværende situation gad jeg godt se udvikling - så hvis han kan det, så bliver jeg nok tilfreds. Der er nok at udvikle på