Lad mig lige slå fast at jeg ikke mener at JP skal fyres.
Men jeg mener at det er en fejl at tro, at alle de problemer der er med holdet lige nu, skyldes afgang af tre spillere henover sommeren og at der kom nogle erstatninger alt for sent.
Ja, jeg mener at JP i høj grad er problemet, at hans tilgang til offensiv fodbold er naiv og at han virker rådvild i forhold til at løse problemerne. Jeg er også spændt på at se, hvordan han vil forsøge at løse det og i hvor høj grad Grétarson og McCowatt kommer til at gøre en forskel.
Men det er for mig ret tydeligt, at JP lige nu famler lidt rundt og resultaterne viser det.
Du har i en anden tråd rigtig fint redegjort for ar XG bør tolkes over flere kampe.
Hvis vi kigger på XG som
@Martinstranger så fint forsynes os med hver uge er jeg ret sikker på vi har scoret for få mål og samtidig er “for mange” mål gået ind imod os i forhold til XG.
Hvis vi ser på konteksten, en forsvarskæde som skifter hver kamp, mange kampe, uheldige skader, måske en lidt for langsom ageren fra de sportslige ansvarlige så synes jeg vi står et sted hvor vi må væbne os med noget mere tålmodighed.
Vi har ikke set JP i modgang, når det begynder ar storme over Fredensvang tror jeg ikke altid det er nemt at være l
Men jeg synes hvis vi kigger på under liggende parametre samt konteksten så er det alt for tidligt at drage for mange konklusioner.
Det betyder ikke at man godt kan stille spørgsmåls tegn ved om JP har værktøjerne til de udfordringer vi står over for.
Jeg var overbevist om at vi ville vinde idag, det skete ikke, det gør det nok heller ikke i Farum.
Må på et tidspunkt med en mere sammenspillet grupe et løbende plus på XG så kan jeg ikke se at det ikke vender på et tidspunkt.
Selvom det virker dumt at skrive nu skal vi simpelthen finde en måde at klemme os ind i den top6