New posts

AGF sange

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 78
  • Views Views: Views 5K
AGF sange
Min sommer sang for 2026
Har nu hørt den et par gange for fuld gas på anlægget. Hold kæft den er fed. Bestemt ikke min normale favoritgenre, alligevel går den sgu lige i hjertekulen. Jeg står alene i stuen med klump i halsen og tårer, der trænger sig på. Jeg er gammel nok til ikke have have ventet hele livet, men den rammer følelsen lige på kornet.

Den må være soundtrackET til sommeren 26 (i Aarhus og omegn om ikke andet). Kan allerede se for mig studenterne hænge ud over kanten af deres malede lastbiler skrålende med på soundboxen, ud i den evige lyse nat.

VI GÅR HELE VEJEN NU.... KOM SÅ DE HVIEE.

/W

Aner ikke om dette er ‘kendt’ viden … men for 10 år siden udgav Tina Dickow sangen ‘Pigen ud af Århus’ som en hyldest til byen. Hvis man kigger på akkorderne, vil man kunne se, at de vækker genklang (så at sige)🤩 Tilfældigt? Måske …

(At det er A-mol i stedet for dur giver jo kun god mening med klubbens historie in mente … )

Attachments

• 2e4e799223233098f26003b25efef99d.webp
    2e4e799223233098f26003b25efef99d.webp
    61 KB · Views: 53
Har nu hørt den et par gange for fuld gas på anlægget. Hold kæft den er fed. Bestemt ikke min normale favoritgenre, alligevel går den sgu lige i hjertekulen. Jeg står alene i stuen med klump i halsen og tårer, der trænger sig på. Jeg er gammel nok til ikke have have ventet hele livet, men den rammer følelsen lige på kornet.

Den må være soundtrackET til sommeren 26 (i Aarhus og omegn om ikke andet). Kan allerede se for mig studenterne hænge ud over kanten af deres malede lastbiler skrålende med på soundboxen, ud i den evige lyse nat.

VI GÅR HELE VEJEN NU.... KOM SÅ DE HVIEE.

/W
Jeg er helt enig, ej heller min go to genre. Hører den i bilen - hver dag på vej hjem fra arbejde :love: Jeg er nu også vild med ROYA's KSDH sang (y)

Det må kunne lade sig gøre at lave en sangbar udgave af Breums hit som kan synges på stadion. Måske en afløser til Vi de Hvii fra Fredensvang?
Er der en der kan linke ROYA´s hjem til Århus KSDH sang? Den kan jeg ikke finde nogen steder.
uuuuha, så så jeg hellere at vi erstattede darude - sandstorm, med breums sang, når spillerne løber ind til opvarmning.

Den her sang har nogle år på bagen, og ingenting med AGF at gøre, men den kom op på min træningsplayliste i dag, og jeg bemærkede at omkvædet er meget rammende for holdets indsats mellem slutfløjt d. 20. april, og slutfløjt d. 10. maj:

Når drømmen den går ud, så giv det sidste skud
Jeg står her sgu endnu, så sig mig, hvem er du?
Jeg husker det, I sagde, og jeg kæmpede mig tilbage
Til dagen jeg går i graven, kan du ikke mit navn?
Så kan du kalde mig champion, champion, champion

Bare hvis nogen mangler lidt fyld til deres AGF playliste 😊

Latest posts

Back