Artikler om spillerne og klubben 2026
Jacob Poulsen spiller en karakteristisk gang fodbold med en klar plan. Hvor er fokus på at vinde kampen i stedet for at spille på 'den rigtige måde'? Hvor er ilden der siger 'vi skal vinde medaljer, i pokalfinalen og spille europæisk efter jul? Nu er det for sent, nu handler det om at få en sejr. Men vi har manglet den ild i efteråret.
Har du og Troels Henriksen allerede glemt, hvor mange sejre vi vandt sidste sæson? 19 stykker i ligaen alene.
Har i allerede glemt, hvor mange af de sejre, der blev sikret i de døende minutter af fodboldkampe? Jeg har ikke talt det, men det var mange.
Har i glemt, at vi faktisk jagter sejren, selv når vi udligner sent i kampene, også i denne sæson?
Jeg synes, du og Troels er galt afmarcherede i jeres tankegang - uden jeg dog nødvendigvis er helt tilfreds med Poulsen i denne sæson.
Jeg synes netop, at Poulsen viser en vilje til sejr.
Man kan måske med rette kritisere Poulsen for at holde for meget fast i sit koncept i stedet for at spille mere simpelt. Men jeg vil nærmere tro, at det er fordi, at JP ser det som den bedste vej til sejr, snarere end at han bare gerne vil spille på ‘den rigtige måde’.
Det kan jeg godt forstå. Det virkede glimrende i sidste sæson. Og vi har også domineret langt de fleste SL kampe i denne sæson. Ret beset burde det også have virket langt hen ad vejen i denne sæson.