Artikler om spillerne og klubben 2026
Hvis du læser @Martinstranger s indlæg om hans erfaringer og mine erfaringer, så nej. Jeg ville sgu også vinde, når vi mødte lavere rangerende hold. Men vandt vi overbevisende, så var det glemt ligeså hurtigt, som hvis vi vandt en internt træningskamp mellem starterne og bænken. Hvis man derimod vandt knebent, så var det næsten værre end at tabe i divisionen. Og hvis man tabte, ja så var vi nærmest klar til kollektivt selvmord.Er det ikke netop set, vi taler om? Altså at sejren over Skjold kan gøre noget positivt for det mentale overskud i truppen?
Der er vel ingen, der tror, at Bech er sprængfyldt med selvtillid efter at have scoret på et straffespark mod Skjold. Blot, at han har fået et mentalt boozt.
Omvendt tror jeg da i den grad på, at Emmerys selvtillid har fået (endnu) et boozt efter at have scoret to mål og lavet to assists på en halvleg, uagtet at det var mid Skjold.
Jeg holder fast i, at det er dejligt at vinde stort over et lavere rangerende hold, men at det ikke ændrer noget mentalt. Der er intet at vinde. Tilgengæld var det godt med en professionel indsats, for der var alt at tabe.
I forhold til Emmery, så ville han hellere have lavet de mål og assists til træning ved at sætte Røsler og Andersen og score på Hansen, end han ville lave dem i pokalen mod spillere han aldrig har hørt om, og som træner tre gange om ugen.