New posts

Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00

• Thread starter Thread starter T-Knogle
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 47K

Hvor er vi efter denne kamp

• Total voters
    62
  • Poll closed .
Det havde pisset mig af, hvis der var tale om kampbilletter - men det her er jo et helt ærligt forsøg på at tjene penge.
Det kan også være han brænder inde med dem, eller tjener penauts på besværet.

Der er også nogle der tager 700 kroner for en fodboldtrøje, der koster 200 kroner at producere og 60 dage om at blive leveret....

Hey, there are a few collector's scarves left from the last winning match. Please email me at adam876213@gmail.com. I'll explain everything there. Adam
Hvis nogle er ligeså mistænkelige, men mindre risikovillige end mig:

Jeg tog chancen med Adam og overførte penge. Jeg har modtaget mine halstørklæder i dag (han sendte i mandags). Så kan roligt anbefale ham :-)

Det er så de uoriginale. Så jeg har også brugt 400 kr. på en af dem fra den originale shop. Og nu "frygter" jeg, at jeg snart skal have en AGF-trøje med CL-badge. Det er sgu blevet dyrt at holde med de hviii'e og kæft hvor er det fedt :cool:

Hvis nogle er ligeså mistænkelige, men mindre risikovillige end mig:

Jeg tog chancen med Adam og overførte penge. Jeg har modtaget mine halstørklæder i dag (han sendte i mandags). Så kan roligt anbefale ham :-)

Det er så de uoriginale. Så jeg har også brugt 400 kr. på en af dem fra den originale shop. Og nu "frygter" jeg, at jeg snart skal have en AGF-trøje med CL-badge. Det er sgu blevet dyrt at holde med de hviii'e og kæft hvor er det fedt :cool:

Hvis og såfremt osv at vi kvalificerer os til CL gruppespil-Kommer der så et extra Cl badge på trøjerne?

I såfald kunne jeg godt forestille mig at den allerede-max-pressede fanshop lige får et ekstra los i løgene, selvom de allerede ligger ned🤣🤣

Hvis og såfremt osv at vi kvalificerer os til CL gruppespil-Kommer der så et extra Cl badge på trøjerne?
Jeg er ikke ligeså sikker på det, som jeg er på, at vi kvalificerer os ;) Men jeg er ret sikker. Og så kan du selv gætte, hvor sikker jeg er på dit "hvis og såfremt" 🤣

Hvis jeg havde noget at skulle sige i AGF's kommercielle afdeling, så blev det gjort klar allerede til Playoff-runden, hvor vi vel burde have det på trøjerne, da der er CL-hymne og hele pivtøjet derfra. De bliver helt sikkert pressede, men nu har de alligevel vænnet os til at vente i månedsvis på trøjer, så det kan de jo gøre igen 🤣

Jeg er ikke ligeså sikker på det, som jeg er på, at vi kvalificerer os ;) Men jeg er ret sikker. Og så kan du selv gætte, hvor sikker jeg er på dit "hvis og såfremt" 🤣

Hvis jeg havde noget at skulle sige i AGF's kommercielle afdeling, så blev det gjort klar allerede til Playoff-runden, hvor vi vel burde have det på trøjerne, da der er CL-hymne og hele pivtøjet derfra. De bliver helt sikkert pressede, men nu har de alligevel vænnet os til at vente i månedsvis på trøjer, så det kan de jo gøre igen 🤣
UEFA skriver:

Article 43 Badges​

43.01
From the play-offs onwards, the UEFA Champions League competition badge must appear on the free zone of the right shirt sleeve. The UEFA Champions League badge may not be used in any other competition or at any earlier stage of the competition. Multiple winners of the UEFA Champions League (three consecutive times or a minimum of five times) will be provided with a multiple winner edition of the UEFA Champions League competition badge.

Latest posts

Back