Bare for at slå den fast en gang for alle, hvis der var 10 cm offside på Beijmo i den seneste kamp mod FCK, så er det fordi han spiller i 45 cm lange støvler - En størrelse 44 er f.eks. 28 cm, så hvis Beijmo gik rundt i sådan nogle kanoer, ville man nok have bemærket det.
Det mest sandsynlige er nok at der ikke engang var 7 cm. offside, og at det derfor lå under den fastsatte bagatelgrænse på 10 cm, men det får man dem sgu nok aldrig til at indrømme, det havde jo betydet at vi sandsynligvis havde været 3 point tættere på mesterskabet nu:
View attachment 2126
Jeg har taget det billede jeg kunne finde online, med den bedste opløsning, og tegnet de to streger op i vektor grafik......
View attachment 2127
....det gør at man kan zoome uendeligt uden at miste kvalitet, det er derfor muligt at måle afstanden imellem de to streger ret præcist, og sammenligne denne afstand med en kendt afstand i billedet (Beijmo's støvle).
Edit: Jeg synes i øvrigt det er interessant at se hvor linjedommeren står placeret på billedet, han kunne vel ikke være bedre placeret i forhold til at se en evt. offside, og han så ikke nogen offside i situationen.