New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 164K
Den store underholdningstråd
Jeg ved ikke om jeg misser noget, men 6 øl for 247 kroner er knap 42 kroner stykket.
Det er vel ikke som sådan Københavnerpriser, men nogenlunde hvad det koster på de fleste Superligastadions.

Vi betaler en 50er for en øl på stadion. Kan ikke lige huske prisen for seks, men det er vist nogenlunde det samme som dem.

197,- for seks fadøl, som deres sæsonkortholdere så åbenbart har betalt før og nu får igen, det lyder til gengæld ret billigt.
Det kan jeg som sæsonkortholder i Aarhus kun misunde dem.
Der er ingen sæsonkortsrabat at få her.

Regner med der er indlagt øltanke i sæderne på det nye stadion, så man bare kører kortet eller mobilepay og kan vælge mellem 20 forskellige øl :) måske jeg bliver skuffet
Så vil vi da først være sikre på at få brækket sæderne op første gang Brøndby kommer på besøg :rolleyes:. Men ellers fejler ideen ikke noget. Kan da heller ikke være så dyrt at føre de par rør rundt på stadion.

Inden vi griner for højt var det så ikke os selv der lavede den mod Viborg på en frosthård bane engang :unsure:
Nej det var Viborg der lavede det på hjemmebane på den måde, at de forsøgte at male nye streger og forkerte banen.

Det vi selv gjorde mod FCN var, at vi havde vandet banen, og måtte aflyse pga. frost/is på banen.

Latest posts

Back