New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 205K
Superligaen 2024/2025
Han er generelt også ret skabagtig, så fint med en tur i cooleren til ham.

Jeg bliver i hvert fald forbavset hvis de annullerer den.

Jeg læste dog på et Brøndbyforum,at de håber på at DBU ikke når at behandle klagen inden fredag.
For så må han vist gerne spille kampen fredag og skal så først udstå karantænen i næste kamp, hvor Pentz så vil være klar igen.

Med DBUs fart kan det vel godt ende sådan. Jeg håber dog de tager sig sammen og tager på påskeferie med rent skrivebord.
Vi er nogle der gerne vil se deres 18 årige U19 keeper fra Sierra Leone i aktion :)

Jeg bliver i hvert fald forbavset hvis de annullerer den.

Jeg læste dog på et Brøndbyforum,at de håber på at DBU ikke når at behandle klagen inden fredag.
For så må han vist gerne spille kampen fredag og skal så først udstå karantænen i næste kamp, hvor Pentz så vil være klar igen.

Med DBUs fart kan det vel godt ende sådan. Jeg håber dog de tager sig sammen og tager på påskeferie med rent skrivebord.
Vi er nogle der gerne vil se deres 18 årige U19 keeper fra Sierra Leone i aktion :)
Hvis de appellerer Thomas Mikkelsens udvisning torsdag aften, så kan han vel spille fredag inden appellen er afgjort, og så er det ligegyldigt om de efterfølgende afviser appellen, fordi så er Pentz tilbage igen.

Det undre mig at nogen har undret sig over KEP`s kovending i lovlig jubel. Det er som om han lige kom i tanke om den gamle reklame “Du må godt i Parken” for det kan da undre at Uwe`s løftede arme er forkasteligt men den hoverende jubel i parken er helt iorden.
Vi må jo forstå det er en helt anden sag det her :ROFLMAO:

Der var forresten en Bif fan som delte noget relevant her. Rooney Badhji havde tilsyneladende scoret på Brøndby stadion og pænt bukket ud mod sydsiden - så Fck kan også den anden vej.

Igen er vi efter min mening for tyndhudede. Der skal være plads til gejl også fra spillernes side. De bliver svinet til igennem kampen og får kastet øl samt anden for hånden værende imod sig - så må de sgu gerne give lidt igen. Den med Uwe var også grotesk og det er kun fordi Thomas Mikkelsen og co gik i det røde felt, at det faktisk blev en sag. Havde de forholdt sig roligt, var der aldrig blevet mere ud af den.

Thomas Mikkelsen havde så sent som i sidste uge fat i Mikael Anderson efter slutfløjt, og det er altså mindst 3. gang på 12 måneder - så mange Brøndby-kampe ser jeg heller ikke, så der kan sagtens være mange flere - at han er i indblandet i en batalje efter slutfløjtet i en kamp, han ellers ikke har været en del af.

Det kan simpelthen ikke være meningen, at en reservemålmand skal have den rolle - ham, der kan tage en karantæne for holdet, for det koster ikke så meget sportsligt - og der er givet både bøder og karantæner for "at bringe spillet i miskredit" for mindre ting.

Thomas Mikkelsen havde så sent som i sidste uge fat i Mikael Anderson efter slutfløjt, og det er altså mindst 3. gang på 12 måneder - så mange Brøndby-kampe ser jeg heller ikke, så der kan sagtens være mange flere - at han er i indblandet i en batalje efter slutfløjtet i en kamp, han ellers ikke har været en del af.

Det kan simpelthen ikke være meningen, at en reservemålmand skal have den rolle - ham, der kan tage en karantæne for holdet, for det koster ikke så meget sportsligt - og der er givet både bøder og karantæner for "at bringe spillet i miskredit" for mindre ting.

Så er det godt at vi har så mange fodbold "eksperter " som virkelig tager fat i de her sager hver gang det sker, og ikke kun når det går imod bif...Nå nej

Det er en form for retfærdiggørelse af Uwe i den situation fra sidste sæson, hvis man i øvrigt var i tvivl og mere seriøs end KEP et al, det viser jo at Mikkelsen har et reelt problem med at styre sig. Et problem man ville snakke om som noget klubben simpelthen ikke kan leve med hvis det havde været de fleste andre klubber.

Man skal nok acceptere at det nogle gange går lidt galt - selvfølgelig indenfor nogle grænser - når adrenalinen pumper og der er meget på spil og så må man sanktionere derefter, men det er måske heller ikke helt tilfældigt hvis der er en tendens til den slags opførsel netop i de to klubber hvis fans agerer på samme måde.

Desværre hersker jo den totale retsløshed på dette område. Husk på Beijmos karantæne, som idioterne baserede på Gollums (over)reaktion. Det sortner helt for øjnene, når jeg tænker på det ... Og bærer ved til et bål af flammende had jeg nærer mod dommerne, DBU, Divisionsforeningen, Viaplay og sikkert også et par andre organisationer, jeg ikke kan huske lige nu ... Og Mathias Zanka Jørgensen!

Desværre hersker jo den totale retsløshed på dette område. Husk på Beijmos karantæne, som idioterne baserede på Gollums (over)reaktion. Det sortner helt for øjnene, når jeg tænker på det ... Og bærer ved til et bål af flammende had jeg nærer mod dommerne, DBU, Divisionsforeningen, Viaplay og sikkert også et par andre organisationer, jeg ikke kan huske lige nu ... Og Mathias Zanka Jørgensen!
Især Zanka! Han er altid skurken bag det hele, den svumpukkel.

Hurtig eksekvering og ikke så meget pjat.

Han har efterhånden også sparet op. Måske det kan give anledning til overvejelse om han skal lege udsmider fra bænken til kampene. Tænker det er en beslutning klubben har truffet tidligere men nu bider det sig selv i røven. Alternativt er han bare hidsig, siden han skal blande sig hver dag.

Han har efterhånden også sparet op. Måske det kan give anledning til overvejelse om han skal lege udsmider fra bænken til kampene. Tænker det er en beslutning klubben har truffet tidligere men nu bider det sig selv i røven. Alternativt er han bare hidsig, siden han skal blande sig hver dag.
Han slap vist helt uden påtale sidst mod AGF og gik også fri i medierne, men det bliver nok lidt sværere næste gang.

Nu må vi se hvor det hele ender til sidst, han risikerer at koste dem en medalje, men det kan jo også ende med at koste os en placering hvis FCN får et par point mere end ellers. Det vil altid være svært at sige kontrafaktisk og BIF kan måske også vinde med reservens reserve. Det er sådan det er med karantæner, men den er lidt ekstrem når man formår at få to målmænd udvist i samme kamp. Det kan ikke være sket ret tit...

Anledning til overvejelser? Altså selvindsigt hos Brøndby? 😁

Søren Søndergaard er næppe AGF-fan, når han er så naiv at tro, at et slutfløjt i Parken per definition betyder, at en fodboldkamp er forbi, og at samfundets regler gælder igen: https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-04-14-minister-involveres-i-sag-om-fck-keepers-voldelige-adfaerd

(Derudover blivet det såmænd interessant nok at se svaret her)
Det er en tåbelig debat imø. Man har for længst etableret, at dansk gældende lovgivning står over alt andet. Vold er vold. Basta.

Latest posts

Back