New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 186K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Fine betragtninger.

Jeg bider mærke i, at du konsekvent nedgør vores nye målmand.

For mig er han ligaens 5. bedste målmand. Hvilket svarer til vores budget. Intet usædvanligt der.
Men du ser det måske anderledes ?
Nu skal jeg ikke svare for Mengsen,
Men jeg synes ogsaa Hedenstad har vaeret lidt undervaeldende, men til hans forsvar - saa tror jeg ogsaa vi ser en meget bedre version af ham med en mere stabil defensiv.
Jeg har ogsaa laest at han underpraesterer paa data, men giver det super meget ? at maale ham uden at se paa den defensive kontekst?

Jeg kan huske de Grabara kom til, der kunne man ret hurtigt se at han var speciel(paa alle maader) Hedenstad er maaske mere graa, men mon ikke med en mere sammenspillet defensiv det bliver bedre?

Nu skal jeg ikke svare for Mengsen,
Men jeg synes ogsaa Hedenstad har vaeret lidt undervaeldende, men til hans forsvar - saa tror jeg ogsaa vi ser en meget bedre version af ham med en mere stabil defensiv.
Jeg har ogsaa laest at han underpraesterer paa data, men giver det super meget ? at maale ham uden at se paa den defensive kontekst?

Jeg kan huske de Grabara kom til, der kunne man ret hurtigt se at han var speciel(paa alle maader) Hedenstad er maaske mere graa, men mon ikke med en mere sammenspillet defensiv det bliver bedre?
Målet Randers laver til 1-0 og det Horsens laver til 2-2 er i hvert fald man ikke lukker ind i et afstemt forsvar, målmanden inkl. Begge er vel xg 0.01

Latest posts

Back