Jeg vil ikke se den der slags kommentarer mere fra dig. Før debatten på et ordentligt niveau eller tag/få en mere eller mindre frivillig pause herinde fra.
Det er en voldsom effekt Det får med knopper på skinnebenet, og når den giver rødt er der sikkert også belæg for det i love. Lad da være med et få det til at være en hensynsløs aktion
Det var nu ikke min mening, at tillægge nogen intention med min kommentar. Blot en beskrivelse af den fysiske situation. Men man har dog også et ansvar for ikke at risikere, at den slags sker.
Jeg vil ikke se den der slags kommentarer mere fra dig. Før debatten på et ordentligt niveau eller tag/få en mere eller mindre frivillig pause herinde fra.
Undskyld mig men hvad mener du? At jeg ikke må påstå at manden handling er decideret hjernedød? For hvis det er tilfældet så gider jeg ikke engang være her længere
Det er meget ulogisk at en spiller med Arnstads teknik ikke kan sparke et hjørnespark, men sådan set også de andre der forsøger. Selv hvis man er frustreret og mentalt ramt osv. Jeg forstår det ikke.
Undskyld mig men hvad mener du? At jeg ikke må påstå at manden handling er decideret hjernedød? For hvis det er tilfældet så gider jeg ikke engang være her længere
Det er meget skuffende at vi ikke skaber den ene gode chance jeg havde minimeret mine forventninger til overtallet til. Men AGF har vel egentlig også været dårlige til at forvalte den slags i årevis.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.