New posts

Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 578
  • Views Views: Views 15K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    47
  • Poll closed .
Vi er pinligt ringe. En mand i overtal og kan kun hælde den ind i hænderne på Izzo. Det er et fuldt fortjent nederlag. Nu skal CV hjem og have et velfortjent glas rødvin, en god nats søvn, møde ind til noget brunch i morgen, måske svare på et par mails mellem 13-14 og så hjem og se Netflix. Der har jo været VM og hans arbejde er så hårdt.

Undskyld mig men hvad mener du? At jeg ikke må påstå at manden handling er decideret hjernedød? For hvis det er tilfældet så gider jeg ikke engang være her længere
Ja, det synes jeg faktisk ikke du skal påstå. Det er måske/måske ikke en fejl, men det har INTET med mandens IQ at gøre.

Du skriver mange kommentarer i affekt under kampene, og nogle af dem er trættende og decideret tåbelige.

Du må meget gerne være her, men så skal niveauet under kampene hæves fra din side (også selvom AGF ikke hæver deres).

Jeg er depri over kampen, og tilsvarende depri over hvor hurtigt Forum brænder sammen..
Nu må vi altså til at se realiteterne i øjnene. Vi spiller ad h til.

Og det kan intet europæisk gruppespil dække over.

3 point i 5 kampe. Vel at mærke mod 3 nedrykker kandidater.

Det værste er at man overhovedet ikke kan se hverken en reaktion på banen eller på bænken eller i adminstrationen.

Det var ringe.
Længere er den ikke.
Jeg har sprunget adskillige sider over, for jeg ved godt, hvad der står af nedladende, hånlige, perfide ting. Orker ikke at læse alt det møg.

Jeg kan ikke afgøre om det er noget mentalt eller noget fysisk, eller en kombination.

Det var i hvert fald ikke tæt på godkendt i dag. 2-3 tilgange løser det ikke alene, uanset kvaliteten af de tilgange. Problemerne, som de er lige nu, stikker langt, langt dybere.

Edit: NU finder vi ud, hvor god en træner JP er. Kan han vende det her, eller er vi på vej ud i en dødsspiral?

Latest posts

Back