Jeg synes kritikken er berettiget. Først trækker han et tudedumt straffespark, hvor han i øvrigt er marginaler fra at kunne få rødt. Havde dommeren vurderet, at det var en oplagt scoringschance, var Bech røget ud allerede i første halveg. Dernæst taber han fuldstændig sutten af frustration, i en situation, hvor vi egentlig bør have et realistisk håb om, at kunne komme tilbage og få mindst ét point.
ADHD er muligvis en formildende omstændighed, men absolut ingen undskyldning. Han skal ganske enkelt være mere professionel end dét. Det kan man så i øvrigt sige om hele holdet; at der er en mental udfordring i øjeblikket.
Helt generelt synes jeg i øvrigt heller ikke, han har været særligt imponerende i denne sæson. Han startede fint, men sidenhen er hans rolle reduceret til at være løber. Han løber solen sort og presser fint, men adskillige af hans førsteberøringer er marginalt bedre end en betonmurs, og rigtig mange af hans løb ender i blindgyder. Hans udvikling er ikke gået, som jeg havde håbet på.