New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 147K
Landsholdstråden
Helt uenig. Froholdt minder om Kong Leon, en 2-vejs midtbanespiller med en kæmpe motor og en evne til at komme ind i feltet. Hjulmand vil være perfekt som ham der skal dække hullet bagved men som også selv gerne vil søge feltet.
Det største problem vil være at få afstemt med de 2 men det er hvad træningskampe er til for.
Hvis Hjulmand er skadet, og derfor ikke er med, så er det svært.

Froholdt er helt bestemt i løbe- og presmonster, men han skal sættes op. Han skal ikke selv, ikke på det her niveau, drive bolden frem. Jeg synes han skal indgå i kombinationer, spil på trejdemand og så ellers bare trykke på. Jeg synes ikke han er bedst når det er ham der sætter spillet.

Jeg synes vores 6'er skal være Hjulmand eller Højbjerg.
Jeg synes vores 8'er skal være Froholdt
Jeg synes vi skal spille med en 10'er eller en mere kreativ 8'er (Jensen) der så placerer 6'eren og 8'eren sideordnet i presset.

Var Hjulmand i ørigt den midtbanespiller med flest bagudrettede afleveringer i Champions League?

Når man lige har hidset sig op over antallet af tv-kanaler er det godt at kampen vises på TV2, og Ikke DRs pendant til TV2 Zulu

DR Congo (bajer)

Edit: mangler måske et 'humor'-tegn. En ting er jeg ofte er ufrivilligt morsom, og næsten oftere ufrivilligt umorsom. Men ind i mellem er jeg frivilligt morsom uopdaget
Jeg sad og tænkte, at det ville være meget sært, hvis kampen blev vist på den hedengangne kanal DR3...

Hvis Hjulmand er skadet, og derfor ikke er med, så er det svært.

Fair. Jeg tjekkede bare DBUs hjemmeside, hvor han står listet som udtaget.

Froholdt er helt bestemt i løbe- og presmonster, men han skal sættes op. Han skal ikke selv, ikke på det her niveau, drive bolden frem. Jeg synes han skal indgå i kombinationer, spil på trejdemand og så ellers bare trykke på. Jeg synes ikke han er bedst når det er ham der sætter spillet.

Enig men den rolle passer også perfekt til Hjulmand men når han nu ikke spiller, kan Højbjerg tage den rolle.

Det er mig ubegribeligt, vi ikke bruger et af de største talenter i mange år men stiller med en midtbane, hvor 1-2 af dem måske ikke engang spiller fodbold til næste slutrunde. Hvad er så meningen med de her ellers komplet ligegyldige træningskampe?

Hver 5. Nation i verden skal til VM. Halvdelen af de eliminerede europæiske hold ville højne niveauet ved det VM.
Jeg tror næsten der er større sportslig værdi i at sende pausefiskene, end dét der.

Jeg undrede mig over regnen, fordi det regner ikke her. Da Bruun så nævnte Belgien gav det mening, dels at Parken så lidt anderledes ud, og dels at der var nogen der gad møde op.

Hvorfor har TV2 Danmark som hjemmehold, når Bold har Congo?

Fair. Jeg tjekkede bare DBUs hjemmeside, hvor han står listet som udtaget.

Enig men den rolle passer også perfekt til Hjulmand men når han nu ikke spiller, kan Højbjerg tage den rolle.

Det er mig ubegribeligt, vi ikke bruger et af de største talenter i mange år men stiller med en midtbane, hvor 1-2 af dem måske ikke engang spiller fodbold til næste slutrunde. Hvad er så meningen med de her ellers komplet ligegyldige træningskampe?
DBU er bare dumt, jeg "gættede" på at Provstgaard ville komme på landsholdet før end TK.

Der er flere typer på det her hold, der er gennem de sidste 5-10 år har været med fordi de har spillet på U-landshold, og fordi de spiller i klubber der spiller efter den råde tråd, og træner efter de systemer og teknikker der er nævnt i den. FCN og Brøndby helt utvetydigt, men til dels også en klub som OB har (uden at jeg har tjekket det) virkelig mange spillere med fordi de følger DBU linjen.

Typer som Jens Stage, Matt O'Rielly, Jens Odgaard m.fl må ngole gange undre sig når Jonas Wind, Fredmdrup og Lindstrøm udtages

Jeg tror dog, at de spillere der er med nu har lovet de er med ved næste slutrunde. Sådan plejer reglerne at være

Latest posts

Back