New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 811
  • Views Views: Views 53K
Den store tribune-tråd

Altså, FCK har åbenbart ikke ræddi fået memoet om at få pengene retur når lokummet REELT brænder.....øøøøhhh... er raseret.
Det burde nogen altså fortælle dem!!!

Det er altså også håbløst, at det ikke går noget nemmere med den slags.

Som Bold kunne fortælle tirsdag morgen, har FC København - på grund af forsinkelser i hooliganpakken - ikke kunnet få udleveret overvågningsmateriale fra det seneste derby.

Et aber dabei, FCK også italesætter nu.

- Vi gør alt for at stille de ansvarlige til ansvar. Det har endnu ikke været muligt at modtage videomateriale fra opgøret, da de juridiske rammer om den nye lovpakke mangler den sidste afklaring. Dette bør dog falde på plads i nærmeste fremtid.

• Like
Reactions: Tom
Den blev oprindelig forsinket en måneds tid men skulle derfra være vedtaget.

Hvad mangler de juridisk - er det muligheden for at overføre materiale mellem klubberne? (datatilsynet).

Jeg troede forsinkelsen skyldtes at det juridiske ikke var på plads, men jeg kan se at de allerede har fjernet det mest vanvittige punkt, med at folk skulle kunne få en plet på straffeattesten for en fodboldkarantæne, uden at være for en dommer.
Det har jeg enten misset eller glemt var fjernet igen.

Det var et punkt Peter Hummelgaard mente var helt fint. Måske derfor han efterfølgende er gået lidt stille med at have arbejdet imod retsstaten.

Jeg troede forsinkelsen skyldtes at det juridiske ikke var på plads, men jeg kan se at de allerede har fjernet det mest vanvittige punkt, med at folk skulle kunne få en plet på straffeattesten for en fodboldkarantæne, uden at være for en dommer.
Det har jeg enten misset eller glemt var fjernet igen.

Det var et punkt Peter Hummelgaard mente var helt fint. Måske derfor han efterfølgende er gået lidt stille med at have arbejdet imod retsstaten.
Og nu er den lidt køligere og pragmatiske Wammen justitsminister - det hjælper måske også lidt på respekten for retsstaten og folks fundamentale retssikkerhed.

Jeg ved ikke, hvad fanden Hummelsgaard har fået tiden til at gå med på jurastudiet - men dét forslag kan ikke være noget, hans undervisere har inspireret til. Sikkert en triggerhappy embedsmand, der har fået ideen.

Det nye stadion bliver så tæt på banen, at alle kampe kan indledes med dette konfetti-inferno.

Så kan vi få at se om anti-konfetti bliver lige så markant som anti-pyro

Den bevægelse fandtes da i 00erne
Der var en periode, hvor der blev fyret konfettirør af til næsten alle kampe. Banditrør som de også blev kaldt grundet en onlinedebattør, fra vist nok Fæstningen, der elskede de rør.
Den største anti-bevægelse var dog klubben, samt Århus 19000, da det var et besværgligt hyr at fjerne 1000vis af konfettistykker fra en våd løbebane.

Den bevægelse fandtes da i 00erne
Der var en periode, hvor der blev fyret konfettirør af til næsten alle kampe. Banditrør som de også blev kaldt grundet en onlinedebattør, fra vist nok Fæstningen, der elskede de rør.
Den største anti-bevægelse var dog klubben, samt Århus 19000, da det var et besværgligt hyr at fjerne 1000vis af konfettistykker fra en våd løbebane.
Husker en periode ( 0’erne? ) hvor der til en Viborg away blev skudt mange af disse af og fyldte 1/3 af banen

Husker en periode ( 0’erne? ) hvor der til en Viborg away blev skudt mange af disse af og fyldte 1/3 af banen
Vi vil ha traktor på banen!!! Det var en fantastisk aften... Kan dog overhovedet ikke erindre om det rent fodboldmæssigt stod mål med stemningen... Mod vff vil min umiddelbare antagelse nok være nej dog 😂

Lidt i samme boldgade som SFAs udmelding ift. telefoner, så forbyder Herta Berlin nu vlogging fra tribunerne, da de er bange for det går ud over stemningen. Ved ikke hvor slemt det er til vores hjemmekampe, men til de par udekampe jeg har været til på det seneste, har jeg været ret overrasket over hvor mange der har telefonerne fremme i tid og utide.

Og lur mig om ikke "I skal fandeme ikke bestemme over mig, nu sætter jeg mig på halen" segmentet er væsentligt mindre der end det er her. Tyskerne har altid forstået sig på tribunekultur.

Nu må man stadig filme og tage billeder i Berlin til privat brug, så vi er slet ikke smame sted som det SFA var ude i.. Og vil stadig påpege ganske kort, at det primært handlede om formuleringen der var mere i retningen "gør som vi siger, ellers!!" end "Vil i ikke godt fokusere på at lave stemning, så vi alle får en god oplevelse"

Kæmpe forskel.

Nu må man stadig filme og tage billeder i Berlin til privat brug, så vi er slet ikke smame sted som det SFA var ude i.. Og vil stadig påpege ganske kort, at det primært handlede om formuleringen der var mere i retningen "gør som vi siger, ellers!!" end "Vil i ikke godt fokusere på at lave stemning, så vi alle får en god oplevelse"

Kæmpe forskel.

Der er kæmpe forskel. Her er det klubben som melder ud og mon ikke de også har en kommerciel interesse i, at det ikke bare er alle og enhver som render rundt og filmer professionelt på lægterne - det er vel netop de kommercielle og moneteriserede Vlogs de skriver om.

Her i Aarhus var det et selvbestaltet tribunal af tilhængere som lovede bål og brand overfor deres medfans, hvis de ikke fik deres vilje :rolleyes: De kunne måske have formuleret sig lidt smartere.

Kæmpe forskel.
Jeg vil gerne garantere for at der på Ostkurven, som er stemningsafsnittet på Olympia Stadion, gælder samme skrevne og uskrevne regler i forhold til aktiv deltagelse og mindre brug af mobiltelefoner.

Latest posts

Back