Godt og se at TOK ikke abonnerer på flinkeskolen som alt for mange i truppen gør. Dejligt kontant frispark efter et boldtab - det bør vi gøre meget mere i suppen.
"Lidt"? Jeg bliver SÅ indebrændt. Tilbge-til siden - tilbage - til siden - ud på tribunen - tilbage - til siden - langt helvede i vold op på deres banehalvdel - tilbage - til siden ...
"Lidt"? Jeg bliver SÅ indebrændt. Tilbge-til siden - tilbage - til siden - ud på tribunen - tilbage - til siden - langt helvede i vold op på deres banehalvdel - tilbage - til siden ...
Jeg sad præcis og tænkte det samme. Han er aldrig i løb når han modtager eller afleverer bolden ... Satme godt nok en nedgradering fra ham den skæggede svensker vi havde sidste år.
Jeg sad præcis og tænkte det samme. Han er aldrig i løb når han modtager eller afleverer bolden ... Satme godt nok en nedgradering fra ham den skæggede svensker vi havde sidste år.
Ja, dejligt at vi igen har en trussel på dødbolde. Her fra et frispark udenfor feltet. Serra bør jo også være det, men det hjælper jo, at modstanderne skal koncentrere sig om mere end en spiller.
2-0 og måske kan vi nu sætte et mål om at holde nullet.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.