New posts

Kamptråd Superliga runde 10: AGF - Sønderjyske, mandag d. 12.10. kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 15
  • Views Views: Views 745
Added to Calendar: 12-10-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    31
  • This poll will close: .
Hansen
Mølgaard - Big Ting - Gretarson

Carstensen - Knudsen - Arnstad - Emmery

Bech - McCowatt

Serra

Fra bænken: Bogere, Andersson, Jørgensen, Rössler, Polle og evt. Kahl og Links.

Så begynder truppen og holdet at ligne noget. Især defensiven ser bedre ud end med navne som Callø og Camara.

Det hold og den trup SKAL simpelthen kunne vinde nogle fodboldkampe!

Hansen

Bech - McCowatt

Serra

Så begynder truppen og holdet at ligne noget. Især defensiven ser bedre ud end med navne som Callø og Camara.

+1 til den starter!

Hansen

Bech - McCowatt

Serra

Vi skal så bare i gang i Europa igen også. Umiddelbart er jeg nok indstillet på at "smide" Gent-kampen med et hold der lidt ligner det vi så mod Vendsyssel, med Jønsson, Solbakken centralt og så Jørgensen og Andersson på 10'erne. En kamp hvor vi kommer til at stå lavt og spille på omstillinger, hvor det kan give mening at starte med Bogere. Så jeg er med på at køre idealopstillingen på mandag. Forhåbentlig får vi Kahl og Links klar snart, så de også kan hjælpe med at aflaste.

Selvom det stadig er tidligt på sæsonen, så har den her kamp nærmest karakter af en must win. Alle omstændigheder taget i betragtning, så er det simpelthen en kamp vi skal vinde. De her tre uger skal fungere som en genstart, og det skal kunne ses på banen at vi har arbejdet på at gøre os selv mere solide og kunne se en kamp til ende. Bare en hårdt tilkæmpet 1-0 sejr vil på mange måder være kærkomment. Men det uundgåelige kommer jo nok til at ske... 4-0.

Med den selvtillid efter nu scoringer i 2 landskampe i træk MÅ Bogere vel starte inde??
Jeg kan ikke lige se det for mig, at han bliver starter. Jeg gætter på Serra fra start og at Bogere får en rolle efter pausen. Især hvis vi kommer foran og kan spille på nogle omstillinger. Men det er så også argumentet for at Bogere skulle have været på banen i Horsens i stedet for Tchamche, så det er svært at vide hvad planen er.

Latest posts

Back