New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 195K
Lidt nyt fra træningsbanen
Ja, det lyder som en god vej frem. Men en meget stor skuffelse dog, hvis Gretarsson primært er reserve for Kahl (og hvis Bogere især er reduceret til reserve for McCowatt). Så er der ikke udsigt til, at erfarne Gretarsson kommer til at spille nogen stor rolle i at få stabiliseret forsvaret (og der er ikke udsigt til så meget spilletid til James, som jeg håbede på).

Hvis Tingager ikke bliver permanent skadesfri, eller hvis han ikke kommer helt op på sit gamle niveau, så er det op til Callø og Camara at løse vores problemer i forsvaret og skaffe os alle de point i Conference League og superligaen, som vi så hårdt får brug for i de kommende 3-4 måneder. Jeg er kæmpe fortaler for satsningen på vores talenter, men at være 100% afhængig på den midterste stopperposition af spillere på 19 og 20 år, det ville trods alt ikke være min livret, med de kampe vi har forude.

Ja, det lyder som en god vej frem. Men en meget stor skuffelse dog, hvis Gretarsson primært er reserve for Kahl (og hvis Bogere især er reduceret til reserve for McCowatt). Så er der ikke udsigt til, at erfarne Gretarsson kommer til at spille nogen stor rolle i at få stabiliseret forsvaret (og der er ikke udsigt til så meget spilletid til James, som jeg håbede på).

Hvis Tingager ikke bliver permanent skadesfri, eller hvis han ikke kommer helt op på sit gamle niveau, så er det op til Callø og Camara at løse vores problemer i forsvaret og skaffe os alle de point i Conference League og superligaen, som vi så hårdt får brug for i de kommende 3-4 måneder. Jeg er kæmpe fortaler for satsningen på vores talenter, men at være 100% afhængig på den midterste stopperposition af spillere på 19 og 20 år, det ville trods alt ikke være min livret, med de kampe vi har forude.
Jeg synes det er fremragende, hvis vi er på et niveau nu, hvor en spiller købt til den pris som Gratarsson er, ikke nødvendigvis er givet starter. Det er der jeg synes vi skal være som klub.

Talentudviklinger bare en svær størrelse, og har altid været det. I starten af dit indlæg bekymre du dig om for lidt spilletid til Bogere, og samtidig lidt senere måske for meget til Callø og eller Camara.

Jeg ser frem til tiden efter landsholdspausen, der bør vi være konkurrencedygtige.

Erkendelsen er måske, at Kahl er en af de spillere, som har sværest ved at klare to kampe om ugen. Så der bliver helt sikkert spilletid til Gretarsson. Men det er godt nok en dyr reservespiller.

Mht. Bogere, så tror jeg nu nok, der skal blive minutter på nieren. I visse kampe er det oplagt at skifte en anden type ind, hvis plan A ikke går godt. Og bliver Serra skadet igen, tror jeg simpelthen ikke på, at Tchamche bliver førstevalg.

Talentudviklinger bare en svær størrelse, og har altid været det. I starten af dit indlæg bekymre du dig om for lidt spilletid til Bogere, og samtidig lidt senere måske for meget til Callø og eller Camara.
Helt enig. Det er ikke let. Men jeg er ret stor tilhænger af noget erfaring i midterforsvaret og i buret, der kan sprede sig til resten af holdet.

Så er det efter min mening meget lettere at skabe succes for talenter på mange andre pladser.

Latest posts

Back