New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 766
  • Views Views: Views 49K
Den store tribune-tråd
Uden at røbe for meget blive jeg nødt til komme med en melding. Tingene er ikke så sort/hvid som langt flertallet herinde giver udtryk for. Pyro er ulovligt jo, men åbenbart ikke så ulovligt så man gør alt for at stoppe det....og man kan også sætte en meget stor spørgsmålstegn ved om det er en udgift for alle klubber. Er udmærket klar over jeg kommer med en melding som kræver uddybelse; det kan jeg bare ikke gi´.......men vil slutte af med gentagelsen om at tingene ikke er sort/hvid, som man umiddelbart skulle tro.

Okay.. Hvis jeg fyrerede romerlys af sammen med 25 af mine venner til en fodboldkamp og klubben fik 150000 kr. i bøde, som reelt bliver betalt af andre. Så ville jeg stadig være mand nok til at betale mine 6000 kr.- af bøden.. :)

Det er reelt det vi/jeg søger... Det er ikke hypotetisk eksempel. Det er reelt

Jamen fair nok, jeg kan ikke se mig selv aktivt henvende mig.
Skulle jeg få et personligt krav, ville jeg selvfølgelig betale, forudsat det juridiske er på plads.
Og lidt hypotetisk er spørgsmålet vel stadig, da ingen af os to har planer om at lege med pyro på stadion i dag.

Uden at røbe for meget blive jeg nødt til komme med en melding. Tingene er ikke så sort/hvid som langt flertallet herinde giver udtryk for. Pyro er ulovligt jo, men åbenbart ikke så ulovligt så man gør alt for at stoppe det....og man kan også sætte en meget stor spørgsmålstegn ved om det er en udgift for alle klubber. Er udmærket klar over jeg kommer med en melding som kræver uddybelse; det kan jeg bare ikke gi´.......men vil slutte af med gentagelsen om at tingene ikke er sort/hvid, som man umiddelbart skulle tro.
At læse dit indlæg er som at se endnu et sløret foto af Bigfoot.

Har du da hørt om folk der har fyret romerlys af og ikke har villet betale bøden hvis de blev fanget? Ringer du selv til politiet og melder dig bagefter når de ikke fangede dig da du parkerede ulovligt? Du ved sådan for at tage ansvar for den svie og smerte du påførte byen og alle os i den gennem din bevidste, ulovlige handling?

I begynder at få jer selv malet inde i et forholdsvist komisk hjørne her.
Men hvis jeg kører for stærkt eller parkerer ulovligt og politiet peger på mig og siger den er ikke helt god, så indrømmer jeg og betaler bøden. Hvordan vil du og dine venner på tribunen tage det hvis en vagt gik rundt blandt jer maskerede og prikkede jer på skuldrene når I fyrede romerlys af. Ville i sige “pis, der fik du mig. Bare stik mig bøden og straffe” og så går det fredeligt videre. Eller ville der komme scener hvor den vagt næppe er i sikkerhed og stille og rolig kan notere jer med henblik på bøde og straf? Ville i være voksen nok til at acceptere det uden de store armbevægelser?

Jamen fair nok, jeg kan ikke se mig selv aktivt henvende mig.
Skulle jeg få et personligt krav, ville jeg selvfølgelig betale, forudsat det juridiske er på plads.
Og lidt hypotetisk er spørgsmålet vel stadig, da ingen af os to har planer om at lege med pyro på stadion i dag.

Nej det har du ret i :)

Men jeg er så hellig som jeg hentyder til her, og vil ikke have andre straffet for mine dumheder.... hvilket jeg syntes pyro folket gør

Latest posts

Back