New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 818
  • Views Views: Views 53K
Den store tribune-tråd
Og lur mig om ikke "I skal fandeme ikke bestemme over mig, nu sætter jeg mig på halen" segmentet er væsentligt mindre der end det er her. Tyskerne har altid forstået sig på tribunekultur.
Tyskerne forstår også at man ikke får forståelse ved at kommunikere som påvirkede børn.

Prøv at se en af Nysir og SFAs seneste videoer på FB. De er ikke engang tæt på at forstå alvoren af det de bliver ved med..
Præcis.
Det billede de gerne vil vise omverden er pyro og masker.
Selv når de arrangerer fanmarch slører de deres ansigt.

De vil gerne fremstå seje.
For mig er de ret sølle at kigge på.

Nogle er måske, men kernen rejser riget rundt, og er der til hvert evig eneste kamp. De synger og hopper om vi er bagude 0-3 eller foran 3-0.
Jeg taler naturligvis om dem hvor det tydeligvis er vigtigere at være maskeret og fyre pyro af. Det er selvfølglig ikke dem alle.

Ja så fik vi da også igen en god snak om at de der stemningsperkere er nogle værre nogen.
Hey vi er bare forskellige. Jeg behøver ikke pyro og masker for god stemning. Den er ofte fantastisk selvom det ikke fyres pyro af.

Du svarede i øvrigt ikke påmind spørgsmål her sidst da vi diskuterede civil ulydighed. Hvis jeg bliver stoppet for at køre for hurtigt siger jeg ok og betaler. Hvis en vagt prikker en maskeret pyrotilhænger på skulderen på tribunen og præsenterer ham for afgiften og karantæne, accepterer de typer så bare eller skal vagten frygten for sin sikkerhed? Det kan sagtens være jeg er gal på den, men umiddelbart tror jeg ikke jeg har lyst til at være den vagts sko.

Hey vi er bare forskellige. Jeg behøver ikke pyro og masker for god stemning. Den er ofte fantastisk selvom det ikke fyres pyro af.

Du svarede i øvrigt ikke påmind spørgsmål her sidst da vi diskuterede civil ulydighed. Hvis jeg bliver stoppet for at køre for hurtigt siger jeg ok og betaler. Hvis en vagt prikker en maskeret pyrotilhænger på skulderen på tribunen og præsenterer ham for afgiften og karantæne, accepterer de typer så bare eller skal vagten frygten for sin sikkerhed? Det kan sagtens være jeg er gal på den, men umiddelbart tror jeg ikke jeg har lyst til at være den vagts sko.

Altså jeg har endnu tilgode at høre om nogen der brokkede sig over at få en bøde eller karantæne for et romerlys de var blevet fanget i at have skudt af. Eller om nogen der nægtede at betale den tilhørende bøde. Så der lyder det da ikke som om du og stemningsperkerne er så forskellige igen.

Altså jeg har endnu tilgode at høre om nogen der brokkede sig over at få en bøde eller karantæne for et romerlys de var blevet fanget i at have skudt af. Eller om nogen der nægtede at betale den tilhørende bøde. Så der lyder det da ikke som om du og stemningsperkerne er så forskellige igen.
Det lyder godt. Så er det da mærkeligt de ikke bare går rundt og prikker folk på skulderen helt uhindret. Så vil man nok alligevel ikke af med det fra klubbens side hvis det er så fredeligt at dele bøder og karantæner ud. Pudsigt navn du har fundet på.

Det lyder godt. Så er det da mærkeligt de ikke bare går rundt og prikker folk på skulderen helt uhindret. Så vil man nok alligevel ikke af med det fra klubbens side hvis det er så fredeligt at dele bøder og karantæner ud. Pudsigt navn du har fundet på.

Ja ikke? Jeg er fuld af sådan nogle små finurligheder, og herinde kan man sgu altid få en god snak om at de der stemningsperkere sgu er nogle stemningsperkere.

Ja ikke? Jeg er fuld af sådan nogle små finurligheder, og herinde kan man sgu altid få en god snak om at de der stemningsperkere sgu er nogle stemningsperkere.
Du er go nok Hansen😘 jeg betvivler slet ikke dit engagement omend metoden ikke lige er mig. God kamp på mandag. Sørg nu lige for der ikke kommer en tilskuerstraf. Det har vi ikke lige brug for pt.

Latest posts

Back