Kamptråd Superliga runde 5: AGF - OB, Søndag d. 23.08. kl 14.00 T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #221 Jeg drømmer om en dødboldstræner
D Donmiguel Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #222 Vi får brugt hele bænken..
hapsen Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #223 Jeg elsker Links, men hvorfar sparker han hjoerne??
D Donmiguel Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #224 hapsen said: Jeg elsker Links, men hvorfar sparker han hjoerne?? Click to expand... Click to shrink... Det må slutte snart
hapsen said: Jeg elsker Links, men hvorfar sparker han hjoerne?? Click to expand... Click to shrink... Det må slutte snart
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #225 Donmiguel said: Vi får brugt hele bænken.. Click to expand... Click to shrink... Vi har skiftet Andersen, Emmery, Solbakken, Bogere og Camara. Men Bech og Kahl skal spille 90 minutter igen.
Donmiguel said: Vi får brugt hele bænken.. Click to expand... Click to shrink... Vi har skiftet Andersen, Emmery, Solbakken, Bogere og Camara. Men Bech og Kahl skal spille 90 minutter igen.
M mph Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #226 T-Knogle said: Camara skadet?? Click to expand... Click to shrink... Hvad skete der?
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #227 mph said: Hvad skete der? Click to expand... Click to shrink... Der var ingen kontakt, det plejer at være de værste skader.
mph said: Hvad skete der? Click to expand... Click to shrink... Der var ingen kontakt, det plejer at være de værste skader.
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #228 Jeg drømmer om en dødboldstræner
B BRORLORT Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #229 Vi skulle ha lagt det her pivheldige og elendige OB hold i seng i første halvleg.
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #230 Jeg drømmer om en dødboldstræner
H Holmertz Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #231 Ren powerplay efterhånden.
A aarhusianeren Well-known member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #232 Det kan simpelthen ikke være rigtigt at vi har 12 hjørnespark som alle er ren lårt.. kom nu forhelveteee
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at vi har 12 hjørnespark som alle er ren lårt.. kom nu forhelveteee
S Sydhavnen Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #233 Vi kan lige så godt droppe at sparke vores hjørnespark
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #234 Jeg drømmer om en dødboldstræner
D Donmiguel Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #235 Vi kan ikke bruge 1 point til noget!! Kom nu drenge
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #236 MOM må være Viljar Myhra
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #237 Knudsen og Kahl med store kramper
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #238 Jeg drømmer om en dødboldstræner
A aarhusianeren Well-known member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #239 Hold nu kæft PRØV NU NOGET NYT ÅÅ DET FUCKING HJØRNESPARK AARGGG
T-Knogle Experienced member Aug 23, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #240 Jeg drømmer om en dødboldstræner