New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 190K
Lidt nyt fra træningsbanen
Lige inden lodtrækning til COL var start 11 fra i går sendt i styrkerummet, mens udskifterne var sendt til let boldtræning i efterårsvejret.
Dagens nyhed var: Polle is back.
Han deltog i pasningsspil med de øvrige oversiddere, så det tegner da overraskende lyst.
I respekt for den norske konges død bar alle de norske spillere et lille sort sørgebind på træningstøjet.

Lige inden lodtrækning til COL var start 11 fra i går sendt i styrkerummet, mens udskifterne var sendt til let boldtræning i efterårsvejret.
Han deltog i pasningsspil med de øvrige oversiddere, så det tegner da overraskende lyst.
I respekt for den norske konges død bar alle de norske spillere et lille sort sørgebind på træningstøjet.
Fed nyhed med Polle. Han må også være ved at dø over at se holdet spille europæisk uden ham!

Kunne du se om Links med var med eller med til nogle af øvelserne?

Last edited:
Hvis han finder vej tilbage på banen i nogenlunde samme niveau som for et år siden, skal jeg have min første trøje med spiller trykt bagpå.

Knægten vil have Emmery, også et godt valg. For mig er det dog Polle. Tror ikke det har været tæt på med navn siden Kari Arnarson ... men jeg har ikke rigtigt købt trøjer i perioden mellem 1995 og 2024, så det er ikke fordi der har været de store muligheder heller 😄

Kunne du se om Links med var med eller med til nogle af øvelserne?
Nej. Der var af gode grunde kamp om cyklerne og masser af spillere i sving, men jeg bemærkede ikke specielt en Links.

I forhold til Polle kan jeg jo kun sige, at han spillede med der som de øvrige, men hvad det konkret betyder i.f.t. hvor han er i forløbet, kan jeg jo ikke vide. Men hans humør var betragteligt bedre, og bare dejligt at se ham i gang igen. Nu skal vi så bare håbe på, at vi også ser noget mere til Tingager og Yakob. Hold op hvor ville de tre kunne forstærke truppen, nu hvor vi har både liga, COL og pokalen på tapetet.

Latest posts

Back