Hvis du ud af det blå skal hive en tre måneder gammel diskussion frem igen, så skal du altså gøre det ordentligt. Jeg kaldte dig IKKE en troll. Det kunne aldrig falde mig ind. Jeg spurgte, om du trollede. Og der er stor forskel, i hvert fald for mig. Men jeg skal beklage, hvis det har betydet så meget for dig. Jeg kan dog også genlæse, at du heller ikke er bleg for at beskylde mig for at trolle i selvsamme debat.
Jeg spurgte, om du trollede, fordi du talte Provstgaard på landsholdet frem for TK, selvom Provstgaard på det tidspunkt kun havde spillet 299 minutter i Serie A totalt. Du argumenterede bl.a. med, at man ikke kunne sammenligne antal spillede minutter, fordi Provstgaard kun havde spillet 11 måneder i Serie A. Du talte i samme ombæring også Højlund på landsholdet i stedet for TK på trods af, at Højlund ikke er central forsvarsspiller. Og du ville også have NK til at være foran TK, selvom NK heller ikke er central forsvarsspiller. Jeg kunne på ingen måder følge rationalet i dine argumenter, og det kan jeg heller ikke den dag i dag.
Jeg tolkede det dengang som, at du mente, at Provstgaard, NK, Højlund mv burde stå foran TK. Hvis du i stedet mente, at det nok var sådan, DBU så det, så er det gået min næse forbi.
At udtage en Provstgaard med 299 Serie A minutter over en TK, som spiller fast, ville i min optik været ganske vanvittigt. Situationen er en anden i dag. Provstgaard har spillet kontinuerligt i 2026 og i det lys kan jeg ikke sætte en finger på, at han bliver udtaget. Heller ikke foran TK. Jeg kan være lidt bekymret for, at han ryger af Lazios hold igen, hvis Romangoli skal spille igen. Men helt overordnet er jeg tilfreds med, at Riemer begynder at indsluse nogle flere af de unge, lovende centrale forsvarsspillere, vi trods alt har.