Vi skal spille spillerne der, hvor de er bedst - på nær Arnstad, som vi er nødt til at spille der, hvor holdet er bedst.
Jeg tænker, McCowatt skal spilles som den venstre 10er han er.
Og så håber jeg virkeligt, at Serra får lov at starte i front. Jeg køber fuldt ud præmissen om, at han ikke er type castet til en hurtig plasticbane. Men dels har PM startet for os masser af gange i både Sikkeborg og Farum, uden at kunne slå en snegl i en 100 m sprint. Serra er trods alt mærkbart hurtigere. Dels dels er der et længere perspektiv end blot kampen i dag. Serra ligner, han er begyndt at påtage sig et større ansvar i truppen. Han har aldrig rigtigt fået chancen. Han scorer to virkeligt gode mål sidst mod Silkeborg og kommer i position til to yderligere chancer på en halvleg. Det er ubetinget den bedste rene angriberpræstation, jeg har set fra en spiller i truppen i denne sæson (uden at tage noget frs Bogere, men han skal stadig lære noget ift. at være i boksen, når det gælder).
I min optik skal Serra have de næste fem-seks kampe fra start. Vi er simpelthen nødt til at se, om vi ikke kan få hans instinkt, målfarlighed og nyfundne lederevner fra sidste runde frem mere permanent. Det er vigtigere end at have en hurtigløber på banen i dag.