Winther said:
Der er en del derude, der er blevet skuffet s? mange gange at der skal mere til f?r de tager p? stadion igen. De skal sidde en del gange i sofaen og ?rgre sig over ikke at v?re p? stadion kan man sige. I forl?ngelse af det kan man sige at vi ikke har opbygget s? stor en base som vi kunne siden midthalvfemserne. Heldigvis kr?ver det vel ikke en hel generations succes at bygge det op.
Jeg t?nker i ?vrigt fremm?det mod FCK var godt nok, men der kunne have v?ret lidt flere mod Br?ndby. P? en lun dag burde der vel v?re mere eller mindre fyldt til s?dan en kamp, s? igen havde et bedre stadion nok hjulpet - og det er selvforst?rkende n?r oplevelsen af stemningen l?ftes.
Der er ingen tvivl om at det helt afg?rende for at h?ve tilskuertallet, er kontinuerligt gode resultater. Men hvis de nye tilskuere skal fastholdes og have lyst til at komme p? stadion j?vnligt, frem for at sidde i en varm og bl?d sofa det meste af tiden, s? handler det om at man ikke sidder under ?ben himmel, i strid gennemtr?k p? et s?de s? langt v?k fra begivenhederne s? man ikke kan se en br?kdel af det man f?r med i fjernsynet.
Til geng?ld skal man ikke undervurdere hvor mange fans som har v?ret i dvale, der nu begynder at vende tilbage. Der er m?ske nogen der fortsat vil se noget mere f?r de er med igen, men der er helt sikkert ogs? mange, der k?ber ind p? projektet allerede med en st?rk trup, og en karismatisk tr?ner.
Og s? er der jo altid et stort potentiale for nye fans i Aarhus som studieby, hvor mange kommer til fra hele landet, studiekammerater tager p? stadion, og lokker nye med. Nogle finder sidenhen job i byen, m?ske i virksomheder som JN har lokket til som sponsor, virksomheder der bruger AGF som tr?kplaster for nye medarbejdere, og som en social aktivitet for kolleger.
Jeg er enig i at BIF kampen burde have rundet mindst 15.000 tilskuere, og jeg er helt sikker p? at rigtigt mange blev hjemme fordi det er s? ubehageligt at v?re p? det stadion p? den her tid af ?ret. Et mere intimt stadion, med stejle tribuner, der er lukket hele vejen rundt, og med et stort tribune tag, som er suppleret med nogle fede tribunehaller med sportsbarer og storsk?rme osv. vil v?re et k?mpe tr?kplaster til ?sofav?lgerne? p? den her tid af ?ret.