New posts

Kamptråd Superliga runde 6: Randers - AGF, søndag d. 30. august kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 571
  • Views Views: Views 15K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    47
  • Poll closed .
Nu må vi altså til at se realiteterne i øjnene. Vi spiller ad h til.

Og det kan intet europæisk gruppespil dække over.

3 point i 5 kampe. Vel at mærke mod 3 nedrykker kandidater.

Det værste er at man overhovedet ikke kan se hverken på banen eller på bænken eller i adminstrationen.

Ja? Jeg er enig.

Jeg føler bare ikke at det hjælper, ihvertfald for mig, at fra stort set 1 min I hver kamp at svine CV, så JP, så måske JN, derefter Callø som har spillet 2 kampe, derefter Borgere, osv osv osv.

Ilt ind, jeg tænker ikke JP er mere tilfreds med tingene som de er lige nu.

Det var ringe.
Længere er den ikke.
Jeg har sprunget adskillige sider over, for jeg ved godt, hvad der står af nedladende, hånlige, perfide ting. Orker ikke at læse alt det møg.

Jeg kan ikke afgøre om det er noget mentalt eller noget fysisk, eller en kombination.

Det var i hvert fald ikke tæt på godkendt i dag. 2-3 tilgange løser det ikke alene, uanset kvaliteten af de tilgange. Problemerne, som de er lige nu, stikker langt, langt dybere.

Edit: NU finder vi ud, hvor god en træner JP er. Kan han vende det her, eller er vi på vej ud i en dødsspiral?
Hvad tænker du problemet (problemerne) er

Nu må vi altså til at se realiteterne i øjnene. Vi spiller ad h til.

Og det kan intet europæisk gruppespil dække over.

3 point i 5 kampe. Vel at mærke mod 3 nedrykker kandidater.

Det værste er at man overhovedet ikke kan se hverken en reaktion på banen eller på bænken eller i adminstrationen.
Administrationen har troet man kunne gå på vandet og ikke haft ambitioner om at forstærke et amputeret hold. Gik det sidste sæson så går det nok også i denne og så er det bedst at pengene trækker renter. Det er fint at have ambitioner i munden og virker som om man har styr på det, men det sejler og enhver bør kunne erkende at CV totalt har fejlet.

Ja? Jeg er enig.

Jeg føler bare ikke at det hjælper, ihvertfald for mig, at fra stort set 1 min I hver kamp at svine CV, så JP, så måske JN, derefter Callø som har spillet 2 kampe, derefter Borgere, osv osv osv.

Ilt ind, jeg tænker ikke JP er mere tilfreds med tingene som de er lige nu.
Så må de til at vise det.

Jeg er nervøs for at det bliver pakket ind i vat og har INTET set, læst eller set fra nogen som anerkender situationen. Det er et faresignal for mig.

Så ja de kan gå ud og gøre noget ved det!

Vi er helt væk i dag, penge kassen må være tom siden vi satser hele butikken på ungdommen, klubben har desværre ikke været gearet til den succes man fik i foråret, da der indtil nu ingen plan for truppen.
Jeg savner ikke Dalsgaard og PM de er simpelthen for gamle, det er ulykkeligt med Tingager, Links og Yacobs skader fulgt op af Bejmos afgang og Solbakkens sygdom, truppen er for smal og det har ledelsen bare kigget hen over i flere måneder nu desværre.
Dette undskylder dog ikke den blodfattige indsats i dag, det burde være nok kvalitet mod et svagt Randers hold og sidst OB, vi kæmper og løber slet ikke nok og i dag var midtbanen helt væk, jeg savner svar fra CV, JN og LF noget er nødt til at ske eller må vi bare acceptere, at vi ikke har ledelsen eller økonomien og viljen til, at være med i toppen

Så må de til at vise det.

Jeg er nervøs for at det bliver pakket ind i vat og har INTET set, læst eller set fra nogen som anerkender situationen. Det er et faresignal for mig.

Så ja de kan gå ud og gøre noget ved det!

Ja klubben må, spillerne bliver ladt i stikken synes jeg.

Vi mangler 5 spillere på banen som stort set spillede fast i sidste sæson, alle 5 nogle med mange kampe og en masse erfaring. De er erstattet af 5 19-20 årige, så skal det sgu være svært.

Horribel kamp - totalt nerveforladt 1 halvleg, og en 2 halvleg der maks bliver på det jævne - Selv med 10 og 9 mand formår vi intet som helst - Det er godt nok voldsomt som vi er dykket på 3 mdr.

Jeg er oprigtig træt af vi skriver 30 august, og vi har som Morten Bruun nævnte det i kommenterringen, slet ikke formået at leverer bare et strejf af mesterklasse, pånær lige i Poznan.

Jeg ser rigtig mange røde flag - Og også imod trænerteamet - Igen nævner Morten Bruun, at lige p.t har han en fornemmelse af AGF hele tiden kigger han imod næste kamp, i stedet for at koncentrere sig om den man spiller nu......det er en voldsom farlig leg at begynde med, og måske lige nu ser vi Jacob Poulsens manglende rutine.

Jeg giver lige spillerne karakter for lige at give min mening hvad jeg så, så kan i selv kommenterer.

Skala 1-6 (Ringe, skuffende, middel, over middel, god, fabelagtig)

Hedenstad 2
Røsler 2
Callø 2
Kahl 1
Carstensen 1
Emmery 2
Knudsen 2
Solbakken 2
Jørgensen 3
Arnstad 2
Borgerer 1
Serra 3
Andersen 2
Bech 2
Tchamche UB (men virkelig dårlig indhop)
Camara UB

Lige nu er jeg sur over en ringe kamp, men ærgrelsen er stadig mest over ikke at have fået flere point i de kampe hvor vi spillede bedre. Det har kostet virkelig mange point at vi spiller med en ny bagkæde hver gang og det kommer nok til at fortsætte og så kan det blive meget svært at komme i top-6.

Måske skulle man leje en forsvarsgeneral fremfor en angriber. Sådan en skal også spilles ind, men der er nok ikke nogen der reelt kan tage over fra Tingager, så vi må i gang med det nu.

Latest posts

D
Replies
756
Views
51K
Back