New posts

Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 537
  • Views Views: Views 17K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    66
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september
Kunsten er at lave sin egen medvind.
Bestemt. Men dommerfejl og tilfældigheder er svære at have med at gøre. Jeg synes Carstensen gør det rigtige ved straffesparket. Og sandsynligvis rammer han ham nok kun på armene 1/10.

Men der er flere der slår op i banen, og sådan en som Bogere spiller lidt sit egen kamp i presset.

Kliché? Det er jo tydeligt for enhver med øjne. Det her hold har ingen rygrad eller styring.
Jeg er sådan set enig, men jeg tror lidt, at pointen er, at folk bruger det til at bortforklare alt andet. Jørgensen og Emmery bliver ikke WBs af at få en leder, Anderson og Bogere bliver ikke målfarlige af at få en leder osv.

Ja, vi mangler ledere, men det forklarer bare kun en enkelt del af den krise, som vi er i.

Bestemt. Men dommerfejl og tilfældigheder er svære at have med at gøre. Jeg synes Carstensen gør det rigtige ved straffesparket. Og sandsynligvis rammer han ham nok kun på armene 1/10.

Men der er flere der slår op i banen, og sådan en som Bogere spiller lidt sit egen kamp i presset.
Vi er bare langt, langt ude over dommerfejl og tilfældigheder. De eksisterer jo heller ikke i et vakuum; man skulle gerne kunne reagere på dem.

Man er ikke er forpligtet udover egne evner. Serra bliver aldrig typen der klapper dem der ind.

Fatter ikke, at han afslutter med venstre. Bare en højre inderside.
Eller lad den gå fordi afslutningen er for svær og håb på at Bech kommer først på den. Det ville måske dog nok også være et tegn på en angriber uden selvtillid hvis han ikke forsøger der.

Latest posts

Back