Jeg er egentlig alment uenig i hele dit indlæg, men nu tager jeg lige fat i denne, for du lykkes med at skrive præcis det modsatte af, hvad jeg ser; det er i sig selv interessant, at man kan se det samme hold og de samme kampe, men få det præcis modsatte ud af det. Altså rent bortset fra det med, at modstanderen scorer to mål...
Andersson og Bogere vil jeg ikke kvalificere som langsomme. Arnstad har i øvrigt også fint med fart. Bech og Carstensen er måske lidt mere almindelig superligahastighed, men de første tre er altså hurtige i superligasammenhæng. Arnstad særligt med bold. Noget, der er ganske usædvanligt på vores breddegrader.
Jeg er sådan ekstremt uenig i, at Arnstad skulle have en nedadgående kurve. Jeg synes hans ringeste kamp var i Baku - i kampene deromkring var han usikker, med mange fejlafleveringer. Jeg mener det var i Lyngby, han var særligt elendig. Siden da, synes jeg han stille og roligt har spillet sig op - i dag var han en af de bedste AGF'ere; han vinder mange dueller, taber få bolde og spiller stadig med vision. Men han KAN jo altså ikke spille til et løb, der ikke bliver foretaget, så han er nødt til at have medspillere, der sætter ham i stand til at lave det geniale. Det gør de ikke helt for tiden. Så han tager flere løb med bolden og viser initiativ. Jeg gad godt, han skød lidt mere, men ellers har jeg intet at udsætte på hans præstationer.
Vi mangler de rigtige løb, vi mangler lige de sidste detaljer i angrebsspillet, for at blive rigtigt farlige flere gange i en kamp.