Beklager, hvis du føler dig stødt. Det var ikke meningen. Men man kan ikke udlede, at hvis en debattør skriver noget med stort, så er "der typisk ikke meget kød på den knogle". Den kobling hænger på ingen måde sammen. Jeg er enig i, at det ikke er kønt at kalde sine meddebattører for "får", men det er lidt afledt af, at folk kalder mig for konspirationsteoretiker eller de informationer, som jeg tilvejebringer for konspirationsteorier - et ord som har en lige så usaglig og nedladende en undertone. Også pinligt, barnlig, ynkeligt og sølle, hvis jeg nu skal bruge nogle af dine egne ord

Men du virker ikke særlig åben overfor andre folks informationer - jeg brugte med vilje ikke ordet synspunkt - når du kalder det "vås". Så hvor åben over for andres synspunkter er du egentlig?
Jeg starter lige nedefra her:
Jeg er temmelig åben i udgangspunktet. Mit problem opstår der, hvor du skyder om dig med løse antydninger om, at jeg (vi, flertallet herinde tilsyneladende) ikke tænker selv. Jeg kan garantere dig, jeg tænker selv. Du har i øvrigt ikke set mig skrive "konspirationsteori", tror jeg, jeg undgår helst det ord, netop fordi, det ved jeg sjældent nok om sagerne til at kunne afgøre. Når jeg så alligevel kalder noget af det, du skriver, for vås, så er det fordi, jeg ikke mener, logikken hænger sammen.
Hvad skulle formålet med at hælde kemikalier ud over os være?
Hvordan er man lykkes med, at holde det (relativt) hemmeligt så længe, når der åbenlyst er mange "in on it"? Til sammenligning kan en borgmester på sydfyn ikke engang holde det hemmeligt, at han har snavet med en anden end sin kone, til en julefrokost...
Sidst, men ikke mindst, hvem vinder på disse chemtrails?
Det er ting som ovenstående, der ikke er besvaret, hvorfor jeg ikke vedbliver at være åben, for det er ganske enkelt ikke værd at bruge bredbånd på. Det var det samme under Corona, hvor mange var på barrikaderne for at bevare vores frihed - det var fuldstændigt tabt på dem, at de stadig havde den; de var jo ude at demonstrere midt i en tid, hvor vi helst ikke skulle samles...Igen var de samme spørgsmål ubesvarede, som ovenfor.
Det bliver ved løse antydninger af en elite, som vil undertrykke os. Det taler til vores indre svinehund, og kan meget nemt få nogle mennesker med på vognen. Men hvis man lige tænker selv (!), vil man ofte indse, at eliten ikke behøver de her komplicerede manøvrer, for at fastholde deres status. Det er penge, der styrer verden, og dem, der har penge nok, er rundt regnet urørlige.
Den del kommer til at tage lang tid at ændre, og al snak om hemmelige stoffer i vaccinen, chemtrails og hvad der ellers er derude, hjælper ikke på dén proces. Det er bare støj.